MarComm Publicitate Stiri

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

7 dec. 2022 3 min

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție cu campania “Începe orice-ți dorești”

Reading Time: 3 minute

Campania promoțională Începe orice-ți dorești powered by Beck’s și semnată de VMLY&R a câștigat, în cadrul Galei Premiilor Piața 2022, trofeul pentru cea mai eficientă promoție din categoria băuturilor alcoolice.

Începe orice-ți dorești este o campanie promoțională 360 care îndeamnă consumatorii să facă ce îi pasionează cel mai mult. Insight-ul campaniei pornește de la oportunitatea ascunsă din perioada pandemică, atunci când universul românilor s-a redus la propria casă.

Dar asta a însemnat mai mult timp pentru planuri și gânduri de viitor. Oamenii au reevaluat ce contează pentru ei cu adevărat. Așa că, după doi ani de pandemie, visele îndepărtate și pasiunile de mult uitate au ieșit la suprafață. Românii și-au dat un ultimatum să își urmărească pasiunile, ce contează cu adevărat pentru ei. În acest context, Beck’s a intervenit pentru a puncta un moment important.

Rezultatele campaniei au fost unele istorice: peste 1400000 de coduri promo înscrise (rata de înregistrări depăsind cu peste 30% targetul din 2022 și cu peste 45% rezultatele din 2021).

Promoția națională Începe orice-ți dorești a avut misiunea să devină o platformă de recompensare pentru consumatorii Beck’s, atât de versatilă încât să acopere orice pasiune posibilă.

Cu premii de 100 euro pe oră care să ofere un start în urmarea pasiunilor și premiul cel mare în valoare de 65.000 de euro, Beck’s a desfășurat o amplă campanie care a inclus componenta de TVC, digital și trade pentru a genera awareness și interes în rândul publicului țintă.

Beck’s câștigă premiul PIAȚA pentru cea mai eficientă promoție

În online, Beck’s a pus 8 consumatori față în față cu pasiunea lor amânată de prea mult timp, în cadrul The Choie Experiment. Andrei Lacătuș – Shurubel a fost moderatorul experimentului, dar și al unui podcast în care l-a invitat pe Raul Lupaș de la Mind Education, unde au făcut un deep dive în relația noastră cu pasiunile.

“În 2022, challenge-ul echipei agenție-client nu a fost unul ușor: am avut task-ul de a ne întrece pe noi înșine. După NCP-ul din 2021 care a depășit toți KPIs setați, în 2022 am fost provocați să facem și mai bine, ducând rețeta de succes a platformei la nivelul următor.

Rezultatele ne-au demonstrat încă o dată eficiența unui mix bine gândit: mecanică potrivită, premii atractive, o poveste autentică, o execuție închegată și implementată fără cusur în toate canalele cheie. Ne bucuram că, în unison cu clinchetul numeroaselor coduri înregistrate, am auzit și vocea entuziastă a consumatorului, care a rezonat cu un content plin de inspirație,” a declarat Laura Gheorghiu, Group Account Director VMLY&R.

Premiul a fost desemnat in urma unui proces  complex, prin metoda votului încrucişat dintre reprezentanţii retailerilor şi ai furnizorilor. Procesul de votare a fost coordonat de ISRA Center, partener de specialitate al Premiilor PIAŢA.

Pe durata alocată votării, de 21 de zile, şi-au exprimat opţiunile de vot 590 de electori, ale căror drepturi de vot cumulate au fost între 40% şi 63% din total, întrucât, aşa cum se ştie, fiecare elector deţine un număr de voturi proporţional cu cota de piaţă a companiei pe care o reprezintă. Astfel, voturile exprimate au decis destinaţia celor 52 de trofee PIAŢA.

Echipele implicate în proiect:

VMLY&R: 

Alex Petrescu – Creative Director 

Mihai Țițirig – Group Creative Director 

Victor Trifan – Senior Art Director

Cristian Nichita – Senior Designer

Mina Ionescu – Business Unit Director 

Laura Gheorghiu – Group Account Director 

Cristina Onica – Account Manager 

Denissa Mic – PR Director

Melania Adam – PR Manager

Octavian Aftanasa – Senior Social Media Manager

Bergenbier SA:

Andreea Nistor – Brand Manager Beck`s & EU Imports

Teodora Agafitei – Marketing Director

  

  

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: