Companii

Berea Bucur primește premiul The Superior Taste Award 2020

Reading Time: 3 minute

Berea românească Bucur, lansată în vara anului trecut de United Romanian Breweries Bereprod (URBB) este recunoscută la nivel international cu premiul The Superior Taste Award 2020, acordat de The International Taste Institute

Bucur – bere de bulevard a primit Superior Taste Award 2020 din partea The International Taste Institute. Peste 200 de experți în gust, membri ai celor mai prestigioase asociații Chefs & Sommeliers din lume, au facut parte din juriul The International Taste Institute. Astfel, cei mai buni Chefi din restaurante cu stele Michelin precum El Bulli (Spania) sau Le Jules Vernes (Franța), cu farfurii pregătite pentru personalități precum președintele francez sau regina Angliei și somelieri din 20 de țări europene au notat calitățile produsului prin metodologia internațională de degustare: Blind tasting sensory analyses (Fiecare produs este evaluat din punct de vedere al calității, având la bază cinci caracteristici Senzoriale Hedonice Internaționale – aspect, simț olfactiv, gust, textură și after-taste) și Product Preparation & Presentation (Produsele sunt preparate și servite conform unui protocol strict, respectând instrucțiunile de pregătire și de servire ale producătorului. Acest proces are ca obiectiv verificarea calității produselor disponibile consumatorului).

Prin lansarea berii Bucur ne-am dorit să readucem la masa consumatorului atmosfera unui București al secolului XIX sau chiar început de secol XX, cu toate tipologiile vremii și excentritățile lor,  prezentate pe fiecare sticlă de bere – neapărat doar în completarea unui produs de calitate necontestabilă. Acest lucru a fost îmbrățișat de amatorii unui gust autentic românesc și deopotrivă, ne-a adus recunoaștere internațională. Anul acesta, juriul The International Taste Institute acordă berii Bucur premiul The Superior Taste Award 2020, fapt ce încununează un an dificil, dar roditor cu rezultate remarcabile, copleșitoare. Mai mult decât atât, 2020 aduce dublu motiv de bucurie, dar și de motivație – la doar un an de la lansarea pe piața locală, Berea Bucur numără peste 1 milion de litri vânduți! Suntem extrem de încântați de modul în care consumatorii și-au însușit un produs cu viziune, un produs ce își dorește să redea esența trăirii urbane de odinioara și de azi!”- Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing, URBB.

Bucur – bere de bulevard îmbină cu eleganță tradiția și modernitatea, fiind inspirată de vechile rețete românești de bere, la care s-au adăugat inovații în ingrediente și tehnologie.

Sugestii de pairing ale juriului

Sinergia de gusturi dintre un preparat și paharul de bere Bucur este importantă pentru o experiență completă, echilibrată, de savurare. Servită alături de cșrnuri reci si preparate rustice, berea Bucur devine un partener excelent pentru antreuri cu textură fragedă, datorită consistenței sale medii.

De asemenea, un pahar de bere Bucur va oferi unui preparat de tip street food, ca de exemplu un hot dog Frankfurter Style, o notă răcoritoare, de prospețime, în același timp în care textura catifelată a

berii va tempera notele condimentate ale muștarului.

Notele fructate ale Berii Bucur vor fi potențate alături de un Quiche cu ceapă caramelizată, iar textura catifelată a berii va completa armonios gustul dulceag al prazului.

Note și caracteristici de gust

Bucur blondă este o bere de un auriu intens, cu un conținut de alcool de 5%, care combină trei tipuri de hamei, ceea ce îi conferă o aromă florală distinctă și echilibrată, cu nuanțe de mentă și pin verde. Gustul ușor amărui va satisfice până și pe cei mai experimentați și sofisticați consumatori.

Bucur brună este o bere brun-roșcată, cu nuanțe arămii, ce combină trei tipuri speciale de malț ce îi conferă o aromă intensă și catifelată de caramel, cu note picante și senzuale de piper negru. Berea are un conținut de alcool de 6,5%, un gust plin și savuros ce deschide apetitul pentru cele mai neașteptate experiențe urbane.

Bucur – bere de bulevard autentic romaneasca este disponibilă la nivel național, în Horeca și retail, în variantele de sticlă nereturnabilă de 0,35l și draught pentru berea blondă, și la sticlă de 0,35l nereturnabilă pentru berea brună.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Peste 70.000 de turiști au fost la mare în minivacanța de Paști

Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…

3 minute ago

Rezultatele financiare ale Grupului UniCredit în primul trimestru din 2024. Profit de 2.6 miliarde euro

Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…

23 de minute ago

Digi Communications NV va distribui dividende de aproximativ 120 mil. lei pentru 2023

Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…

24 de minute ago

Lidl a colectat peste 181 de tone de alimente în colecta de Paști

În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…

37 de minute ago

Claudiu Vrînceanu: Trei moduri prin care firmele pot eșua în internaționalizare

Cu toții știm cât de dificil este să-ți extinzi afacerea dincolo de piața locală. Alegerea greșită a primei piețe țintă…

46 de minute ago

Manuela Banu, Orkla Foods România: O carieră la înălțime

A studiat aeronautica, dar a ales domeniul alimentar și de mai bine de 20 de ani lucrează pentru Orkla Foods…

46 de minute ago