Business Stiri Tech

Bill – chatbot pentru soluții de facturare digitală

14 iun. 2021 < 1 min

Bill – chatbot pentru soluții de facturare digitală

Reading Time: < 1 minut

SmartBill, unul dintre principalii jucători din România în soluții de facturare și gestiune și Druid, companie specializată în tehnologii conversaționale, au lansat chatbotul Bill, pentru a oferi asistență 24/7 utilizatorilor soluțiilor SmartBill.

Sute de întrebări predefinite

Bill oferă răspunsuri pentru o selecție cuprinzătoare de peste 500 de întrebări predefinite. Astfel, indiferent că se află pe website-ul smartbill.ro sau în aplicația mobilă, utilizatorii SmartBill pot primi răspunsuri privind utilizarea soluțiilor, modalitățile de facturare, activarea abonamentelor, adăugarea stocurilor, retururile și crearea facturilor storno, compensarea facturilor, dar și multe alte informații specifice activităților de facturare și gestiune. În funcție de complexitatea suportului solicitat de utilizator și ținând cont și de programul de lucru al centrului de suport tehnic SmartBill, chatbot-ul poate redirecționa cerința către unul dintre membrii echipei.

Suport personalizat

Atunci când Bill este accesat direct din aplicația mobilă, el identifică automat utilizatorul fără a cere detalii suplimentare de autentificare și poate oferi suport personalizat. Acest lucru reprezintă un element suplimentar de personalizare a experienței clienților.

Parteneriatul cu SmartBill urmărește creșterea și îmbunătățirea oportunităților de comunicare cu clienții. SmartBill este un exemplu de antreprenoriat românesc de succes și suntem mândri să putem fi alături de ei” spune Liviu Drăgan, CEO Druid.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: