Companii Lifestyle Stiri

Hotelierii pregătesc promoții și oferte speciale

16 mai 2020 2 min

Hotelierii pregătesc promoții și oferte speciale

Reading Time: 2 minute

Peste jumătate dintre hotelierii care au participat la un studiu realizat de Travelminit, un jucător de pe piața rezervărilor hoteliere din România își propun să atragă turiștii cu promoții, oferte speciale și prețuri mai mici.

După  ieșirea din starea de urgență și relaxarea măsurilor de restricție, hotelierii din România pregătesc pentru redeschiderea turismului intern oferte speciale și prețuri mai mici. Confom unui studiu realizat în luna mai de către platforma de rezervări hoteliere Travelminit.ro, peste 54% dintre hotelieri s-au pregătit pentru întâmpinarea turiștilor cu pachete speciale de cazare.

Cum se pregătesc unitățile de cazare pentru redeschiderea turismului intern

În vederea redeschiderii turismului intern, cei mai mulți hotelieri (54%) s-au pregătit cu pachete speciale de cazare, reduceri de tip “Last minute” sau “Early Booking” și prețuri mai mici. Aproape jumătate dintre partenerii hotelieri (43%) oferă condiții de anulare flexibile și restituire 100% la o eventuală anulare. Începând cu luna februarie, platforma Travelminit.ro a înregistrat treptat peste 3000 de proprietăți care pot fi rezervate fără risc financiar. S-a observat o creștere foarte mare a turiștilor care caută proprietăți cu condiții flexibile de rezervare, care permit schimbarea datei călătoriei sau chiar anularea rezervării până la o anumită dată fără a pierde sumele achitate.

Investiții în igienizarea spațiilor de cazare

Siguranța, sănătatea turiștilor și a personalului din industria turismului și ospitalității au devenit o prioritate, astfel că hotelierii români au adoptat o serie de reguli stricte de igienizare în contextul crizei COVID-19. Unele hoteluri au montat dispensere automate de gel dezinfectant și vor suplimenta personalul desemnat pentru curățenie. Astfel, se pune accentul pe dezinfectarea camerelor, a spațiilor publice din incinta unităților de cazare, cum ar fi recepția, sălile de fitness ori restaurantele, dar și a spațiilor intens folosite: balustrade, întrerupătoare, clanțe, butoanele lifturilor etc. Pentru a respecta distanța socială recomandată, hotelierii au realizat marcaje pentru locurile în care turiștii ar trebui să stea atunci când așteaptă, la 1.5-2 metri de cealaltă persoană din fața lor și vor amplasa panouri de protecție din plexiglas la recepție sau la intrarea în restaurant/bar.

Hotelierii se așteaptă ca activitățile să fie rentabile în lunile de vară

După două luni de stagnare, 25% dintre proprietarii unităților de cazare se așteaptă ca lucrurile să se normalizează imediat după relaxarea restricțiilor impuse pentru oaspeți și pentru agenții economici (hoteluri, pensiuni, restaurante, stațiuni etc.). Dintre respondeți, cei mai mulți (39%) se așteaptă să vadă creșteri în lunile de vară, începând din iulie. S-a observat o previziune mai pesimistă din partea hotelurilor, care estimează că doar la sfârșitul anului sau în anul viitor vor avea solicitări de cazare crescute.

Perioada de izolare, propice pentru pregătirea noului sezon de vacanțe

Pe fondul intrării în starea de urgență, peste 70% dintre respondenți și-au închis unitățile de cazare sau au funcționat fără activitate și așteaptă ridicarea restricțiilor. Mulți au profitat în mod util de perioada de izolare pentru a-și organiza afacerea (67%), astfel că 54% dintre aceștia și-au planificat strategii generale sau de marketing pentru viitor, 29% au renovat unitatea de cazare, iar 8% au închis restaurantul sau zona de wellness și au oferit doar cazare.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: