Tech Stiri

BitDefender se extinde în Asia-Pacific prin achiziții

11 sept. 2018 2 min

BitDefender se extinde în Asia-Pacific prin achiziții

Reading Time: 2 minute

Bitdefender a anunțat preluarea partenerului de pe piața australiană, compania SMS eTech, ca parte a strategiei de expansiune globală a business-ului. Achiziția întărește poziția companiei românești de securitate informatică în regiunea Asia-Pacific și la nivel global, prin crearea subsidiarei proprii Bitdefender Australia.

Bitdefender a preluat angajații SMS eTech responsabili de portofoliul Bitdefender, cu obiectivul de a consolida vânzările online, rețeaua de parteneri și expansiunea în regiune.

Produsele Bitdefender sunt disponibile pe piața australiană de 13 ani, iar în ultimii patru ani SMS eTech a fost partenerul exclusiv al Bitdefender, raportând creșteri ale businessului de 55%, cu accent pe vânzările către companii.

„Această decizie strategică va contribui la creșterea susținută, de două cifre, pe care o traversăm. Bitdefender Australia va avea un rol cheie în dezvoltarea businessului și brandului Bitdefender la nivel global”, a declarat Florin Talpeș, CEO al Bitdefender.

„Achiziția a fost pasul firesc în relația dintre cele două companii. SMS eTech a fost dintotdeauna pregătită să sprijine brandurile să se stabilească în Australia și Noua Zeelandă. Aștept cu entuziasm să văd cum Bitdefender își accelerează prezența pe piață cu soluțiile de securitate recunoscute pe tot mapamondul”, spune Colin Westbury, managing director al SMS eTech.

Decizia vine după ce Bitdefender a preluat în 2017 partenerul din Franța, Profil Technology, responsabil de vânzarea soluțiilor de securitate românești încă din 2001. Bitdefender a devenit un jucător puternic pe piața soluțiilor de securitate, controlând o treime din piața soluțiilor achiziționate în magazine și protejând mai mult de un milion de calculatoare de business din Hexagon. Tot în procesul de expansiune globală, Bitdefender a deschis în ultimii doi ani birouri proprii și în Italia, Suedia și Canada.

Modelul de business al Bitdefender presupune prezența în anumite piețe fie prin birouri proprii, fie prin intermediul unor parteneri exclusivi, care gestionează integral activitățile de vânzări și marketing pentru produsele Bitdefender. Decizia asupra deschiderii de birouri proprii sau a achiziției unor parteneri se ia cu scopul de a accelera dezvoltarea Bitdefender în piețele de importanță strategică, prin investiții masive menite să întărească relația cu distribuitorii și clienții. În prezent, Bitdefender și-a stabilit prezența locală în SUA, Franța, Germania, Danemarca, Spania, Italia, Marea Britanie, Emiratele Arabe Unite, Suedia, Canada.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: