Interviuri Digital MarComm Video

Biz Insights: Despre social entertainment cu Tina Crețu, KFC, și Ion Cojocaru, MRM (video)

11 iun. 2020 2 min

Biz Insights: Despre social entertainment cu Tina Crețu, KFC, și Ion Cojocaru, MRM (video)

Reading Time: 2 minute

Am fost live pe pagina Biz cu o parte din echipa The CROPPERS, un proiect 100% digital, lansat recent de KFC. Împreună cu Tina Crețu, Senior Digital Marketing Manager la KFC, și Ion ”Lutzu” Cojocaru, Content Director MRM România & regizor al serialului The CROPPERS, am discutat despre social entertainment și branded content. Întreaga discuție, mai jos: 

 

The Croppers este un serial online cu și despre tineri, despre cum viața nu este perfectă, dar poate să pară așa, pe verticala telefonului. Tehnologia cu care este realizat acest serial permite urmărirea a două fațete ale aceleași povești: cea perfectă, dacă ții telefonul pe verticală, și pe cea mai puțin perfectă, dacă ții telefonul pe orizontală. 

KFC a creat o aplicație progresive web, fapt ce a permis regândirea vizionării, adăugându-i noi dimensiuni. Practic s-a folosit de instrumente digitale inovatoare pentru a oferi și mai multă autenticitate mesajului, eușind astfel nu doar să vorbească despre un subiect social sensibil, ci și să-l ilustreze cu ajutorul tehnologiei, susținând vizual faptul că ceea ce se vede într-o verticală perfectă este doar o parte dintr-un orizont mai larg, fie că este imperfect sau doar altfel. Prin urmare, The CROPPERS nu este doar un serial care tratează o temă legată de fakeness-ul în social media, ci oferă și o exemplificare a acesteia.

”N-am folosit tehnologia doar de dragul ei, ci ea are un rol foarte bine stabilit,” au spus Tina Crețu și Ion ”Lutzu” Cojocaru.

Pregătirea întregului proiect, pentru realizarea căruia au fost implicate peste 100 de persoane, a durat aproximativ 8 luni, iar serialul a fost filmat în 6 zile. Cei patru protagoniști ai serialului sunt actori profesioniști.

”Dacă la un spot TV clasic putem lucra cu figurație, în cazul producțiilor sub umbrela Social Entertainment Channel selectăm doar actori profesioniști și organizăm un casting mult mai riguros. Este important ca aceștia să joace foarte bine și să fie capabili să lucreze într-un interval de timp limitat”, a explicat regizorul serialului.

Serialul are 4 episoade și este disponibil pe YouTube, Facebook, IGTV, însă experiența completă de vizionare este pe un smartphone, fiind gândit special pentru acest tip de device. Odată cu serialul, a fost lansat și un podcast dedicat pe Spotify, Jurnalul Liei, primul podcast al unui personaj dintr-un serial românesc. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: