Finanțe

BizRemote: Allianz-Țiriac permite notificarea daunelor online

Reading Time: 3 minute

Soluțiile digitale pentru achiziția de polițe și pentru gestionarea procesului de daună dezvoltate de Allianz-Țiriac se dovedesc foarte utile în această perioadă dificilă, arată reprezentanții asigurătorului.

În contextul răspândirii noului coronavirus COVID-19, Allianz-Țiriac Asigurări a luat măsuri suplimentare pentru a-și ajuta clienții să rămână stăpâni pe situație:

  • facilitarea inspecțiilor de risc la distanţă;
  • facilitarea inspecțiilor de daună la distanţă, în baza transmiterii electronice de către clienți (persoane fizice şi persoane juridice) a documentelor necesare şi fotografiilor avariilor, fără a fi necesară întâlnirea cu un inspector constatator.

           În cazul daunelor auto:

  • nu este necesară deplasarea la un centru de constatare şi interacţiunea directă cu inspectorul constatator. Măsura nu se aplică în caz de daună totală sau furt.

           În cazul daunelor la bunuri:

  • promovarea modalităţii de efectuare a constatării de către clienții persoane fizice (autoconstatare) a daunelor produse bunurilor asigurate.
  • efectuarea constatărilor daunelor la bunuri, prin acordarea de asistenţă la distanţă din partea reprezentanţilor de daune ai Allianz-Țiriac, pentru toţi asiguraţii (persoane fizice şi persoane juridice).
  • măsurile sunt aplicabile în funcţie de severitatea avariilor şi a evaluărilor efectuate de specialiştii de daune, iar clienţii vor primi instrucţiunile adecvate privind modul de instrumentare a daunelor.

          În cazul daunelor de viaţă şi sănătate:

  • Allianz-Țiriac a implementat deja platforme electronice de avizare şi gestionare a daunelor, care sunt deja cunoscute în rândul clienţilor şi partenerilor de afaceri.

Măsurile menţionate sunt doar o parte din acţiunile implementate de Allianz-Țiriac până acum şi au scopul de a proteja sănătatea clienţilor, angajaţilor, colaboratorilor şi partenerilor noştri, prin reducerea la minimum a interacţiunilor şi a deplasărilor în teren.

„Soluțiile digitale pentru achiziția de polițe și pentru gestionarea procesului de daună dezvoltate de Allianz-Țiriac se dovedesc foarte utile în această perioadă dificilă. În același timp, clienții noștri se pot baza pe cei peste 2.500 de consultanți care sunt pregătiți să-i ghideze și să le ofere cele mai bune soluții de asigurare pentru ei și cei dragi prin mijloacele alternative de comunicare – telefon, apel video“, a declarat Marilena Bârliga, Director al Diviziei Market Management şi Comunicare.

În plus, deși majoritatea contractelor de asigurare pentru persoane exclud dintre acoperiri riscurile generate de o boală care debutează în contextul unei pandemii, Allianz-Țiriac a decis să analizeze punctual eventualele situații de îmbolnăvire cu COVID-19 în rândul clienților săi.

Principalele recomandări ale Allianz-Țirac pentru clienții săi:

  • Încurajăm clienții să folosească mijloacele de comunicare electronică și prin telefon cu agenții și consultanții noștri. De asemenea, aceștia au la dispoziție informații despre serviciile Allianz-Ţiriac, prin intermediul website-ului allianztiriac.ro şi al portalului allianzdirect.ro.
  • Clienții pot achiziționa online polițe auto, de locuință și călătorie, pot notifica daune (pentru polițe auto, de locuință, călătorie, sănătate sau viață) și pot plăti primele de asigurare.
  • Aplicația Allianz-Țiriac Mobile permite, pe lângă achiziția de polițe (RCA și călătorie), plata primelor și notificarea daunelor, și vizualizarea polițelor de asigurare și a înștiințărilor de plată scadente, efectuarea de modificări pentru polițele de viață cu componentă investitională (transferuri de unități, redirecționări de prime și plăți suplimentare), vizualizarea situației contului investițional sau modificarea datelor personale.
  • Allianz-Țiriac pune la dispoziţia clienților și serviciul Claims Tracker – o soluție 100% digitală pentru urmărirea modului de soluționare a daunelor Casco pentru persoane fizice.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Oana Voinea

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

3 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

3 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

4 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

4 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

4 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

4 zile ago