BizRemote by certSIGN Business Companii Stiri

BizRemote: Două servicii de food delivery au decis să opteze pentru livrarea fără contact  

13 mart. 2020 2 min

BizRemote: Două servicii de food delivery au decis să opteze pentru livrarea fără contact  

Reading Time: 2 minute

Începând cu data de vineri, 13 martie, Takeaway.com va lăsa mâncarea în fața ușii, fără contact direct pentru toate restaurantele din platformă, în urma evoluției recente a Coronavirusului la nivel global.

Măsura se aplică tuturor restaurantelor din platformă, iar curierii sunt instruiți să folosească soneria și să lase pachetul la ușa clientului. Măsura va fi aplicată în toată Europa.

Cele de mai sus se adaugă măsurilor de siguranță deja implementate. În ultimele săptămâni, Takeaway.com a oferit instrucțiuni de sănătate și siguranță tuturor angajaților și șoferilor, iar membrii personalului sunt instruiți special în măsuri preventive corecte, precum și să raporteze situații suspecte. Compania distribuie, de asemenea, echipamente igienice în rândurile curierilor proprii, cum ar fi dezinfectantele de mâini.

Și platforma de food delivery EuCeMananc oferă clienților opțiunea de livrare fără contact direct cu livratorii, tot ca măsură de prevenire împotriva Coronavirus. Platforma le recomandă utilizatorilor plata cu cardul și alegerea opțiunii “Livrare non-contact” pentru a limita contactul direct între persoane

Utilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la ușă sau într-un loc specific menționat de client in aplicatia de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea livrării.

Compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă și să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități.

În acest moment, 30% dintre plățile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăți cu cardul, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere cu 50% procente în următoarele săptămâni.

Câteva dintre măsurile adoptate de EuCeMananc ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19:

  • Încurajăm plata cu cardul și luăm în calcul posibilitatea eliminării plății cu numerar pentru o perioadă, dacă va fi necesar
  • Transmitem recomandări suplimentare de igienizare și dezinfectare a genților către colaboratorii curieri
  • Am luat măsuri de informare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție
  • Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată)
  • În sediile EuCeMananc există geluri dezinfectante și măști de protecție.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Foto: Chernetskaya Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: