Stiri

Bolt Food introduce funcția de livrare programată

Reading Time: < 1 minut

Bolt Food introduce funcția de livrare programată, care le permite clienților să plaseze comenzi cu până la trei zile în avans la restaurantele preferate sau în Bolt Market, pentru produse alimentare și non-alimentare.

Această opțiune oferă posibilitatea planificării din timp a meselor de sărbători, evitând situațiile în care unele restaurante pot fi complet rezervate.

Cum funcționează

Pentru a programa o comandă de la un restaurant sau de la un magazin Bolt Market, utilizatorii trebuie să parcurgă pașii obișnuiți de selectare a felurilor de mâncare sau a alimentelor preferate. Apoi, în secțiunea dedicată coșului de cumpărături, aleg Programează din lista de opțiuni de livrare și introduc data și ora la care doresc să le fie livrată comanda.

Opțiunea de livrare programată va îmbunătăți experiența utilizării serviciilor Bolt Food și Bolt Market, ajutând restaurantele să maximizeze numărul de comenzi, veniturile și timpul de pregătire a mâncării în bucătărie.

În plus, curierii își vor maximiza încasările prin creșterea numărului de livrări de pe parcursul zilei. Comenzile pot fi programate cu până la trei zile în avans, iar costul de livrare va fi fixat și comunicat clienților atunci când aceștia programează livrarea.

Perioada sărbătorilor de iarnă este una foarte aglomerată, însă funcția de livrare programată ne ajută să creăm o experiență și mai transparentă pentru restaurantele și clienții care folosesc aplicația Bolt Food. Restaurantele pot maximiza numărul de comenzi printr-o mai bună planificare a timpului în bucătărie, curierii își pot mări câștigurile prin creșterea livrărilor pe parcursul zilei, iar clienții din comunitatea locală au acces la mesele lor preferate, gata preparate de restaurantele de pe Bolt Food, precum și la o selecție de peste 3.500 de produse din Bolt Market, oricând și oriunde doresc”, spune Bianca Dumitru, Country Manager Bolt Food România.

Alex Rădescu

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

4 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

5 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

5 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

5 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

5 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

5 ore ago