Stiri

Bolt permite utilizatorilor să programeze curse cu până la 90 de zile în avans

16 apr. 2024 2 min

Bolt permite utilizatorilor să programeze curse cu până la 90 de zile în avans

Reading Time: 2 minute

Bolt le permite acum utilizatorilor să programeze o cursă cu până la 90 de zile în avans, extinzând fereastra de rezervare de la 72 de ore. Compania a lansat funcția de Curse Programate în România în 2023, iar de atunci numărul de rezervări s-a dublat de la trimestru la trimestru.

„Încă de la momentul în care am introdus această funcție, am observat o cerere extraordinară pentru cursele programate, mai ales din partea celor care vor să-și planifice ziua în avans, pentru a ajunge la o oră prestabilită la birou, la întâlniri de business sau la aeroport. Prin extinderea ferestrei de rezervare de la 72 de ore la 90 de zile, sperăm să vedem o continuare a acestui trend. Este un pas important în direcția misiunii noastre, deoarece – având posibilitatea planificării pe un interval mai îndelungat – le oferim utilizatorilor Bolt și Bolt Business predictibilitate și credem că, astfel, le va fi mai ușor ca niciodată să renunțe la mașinile personale și să folosească mijloacele de transport la cerere.”

Adrian Zodie, Interim Country Manager, Bolt România

Extinderea perioadei de timp în care o cursă programată poate fi comandată în avans va îmbunătăți experiența utilizatorilor de ride-hailing. Pentru călătoriile urbane, aceștia își pot planifica mai bine deplasările de business, drumurile făcute la ocazii speciale, evenimente, aeroporturi, gări și stații de autobuz.

De asemenea, atunci când se pregătesc pentru zboruri internaționale, pot rezerva o mașină Bolt până la aeroport sau de la aeroport (în Lisabona și Berlin) la destinația finală din acel oraș cu până la 90 de zile înainte de călătorie.

Funcția de Curse programate ajută și angajații companiilor care folosesc serviciul Bolt Business să rezerve curse, atât pentru ei, cât și pentru partenerii cu care colaborează. Acest lucru permite păstrarea unui orar strict, care îi ajută să evite întârzierile și să economisească timp. În plus, angajații din industria de turism pot aranja în avans transportul pentru oaspeții lor, cum ar fi preluarea de la aeroport.

Bolt are peste 150 de milioane de utilizatori în peste 45 de țări și peste 500 de orașe din Europa și Africa. Compania oferă transport la cerere, mașini și trotinete electrice închiriate, livrare de mâncare și de produse alimentare și nealimentare.

Bolt este prezentă în România în peste 25 de orașe cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei.

Array

Articole pe aceeași temă: