Companii

Boris Trupčević este noul CEO global al companiei de beauty-tech Foreo

Reading Time: 2 minute

Foreo a anunțat o mare schimbare la nivel de conducere la începutul anului 2021, numindu-l pe Boris Trupčević în funția de CEO.

Noul CEO, un expert media cu peste 25 de ani de experiență, va conduce compania spre următoarea sa etapă de inovație, explorând noi dimensiuni în domeniul frumuseții alături de Filip Sedic, fondatorul și principalul inventator al liniei de producție premiate Foreo. Prin inspirația originală din spatele brandului și viziunea strategică, Sedic va asigura o integrare lină și va susține în continuare succesul Foreo în următorii ani, punând accent pe dezvoltarea produselor.

Boris Trupčević este expert media, CEO de lungă durată, fost director general al Styria Group Croația și membru activ al consiliului de administrație la International News Media Association. Acesta are o experiență vastă în dezvoltarea produselor, iubește designul, inovația, noile tehnologii și toate lucrurile digitale.

Boris Trupčević

În călătoria sa profesională, Boris a fost responsabil pentru conținut, editoriale, produse tipărite / online, operațiuni digitale, tehnologie, vânzări și marketing. A realizat un întreg proces de digitalizare a fostei sale companii, timp în care produsele sale, inițiativele de inovare și soluțiile de comunicare au câștigat peste 100 de premii internaționale. Concentrarea deplină bazată pe digitalizare a inclus programe educaționale extensive, instruirea angajaților și înființarea unei echipe de Data Science / Machine Learning. Modificările și gestionarea schimbărilor sunt o constanță a activității sale profesionale.

„Încă din primul moment am fost cu adevărat inspirat de îndrăzneala, misiunea și ambiția Foreo. Ceea ce Foreo a realizat este remarcabil. Dar, sunt multe lucruri care constituie acest aspect. Există multe influențe asupra vieții oamenilor și gândirii profunde – cum contribuiți la realizarea unui context mai larg, cum ajutați la îmbunătățirea umanității? Făcând un individ mai fericit, unul cate unul, fiecare fiind un mic pas către un salt uriaș. Dacă îi ajuți cu adevărat pe oameni să se simtă frumoși și mai încrezători, pentru fiecare persoană acest sentiment este la fel de mare ca universul și asta le schimbă viața în bine. Și aceasta este datoria Foreo’’, a spus Boris Trupčević.

Foreo a fost fondat în 2013 cu dispozitivul de curățare a feței – LUNA, care a crescut foarte mult, există un dispozitiv LUNA vândut la fiecare 3 minute în întreaga lume. Brandul de frumusețe este prezent în 77 de țări, fiind disponibil și în peste 10.000 de magazine la nivel mondial. Pentru a-și proteja cei 20 de milioane de clienți, fiecare produs Foreo are un număr de serie unic care poate fi confirmat cu brandul direct prin înregistrarea pe pagină de garanție de pe site.

Team

Recent Posts

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

7 ore ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

8 ore ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

8 ore ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

8 ore ago

76% dintre români consideră că fumătorii adulți ar trebui să primească informații corecte, fundamentate științific, despre produsele fără fum

Cel mai recent sondaj realizat de firma de cercetare independentă Povaddo pentru Philip Morris International (PMI) arată că există un…

8 ore ago

Unde își vor petrece românii Sărbătorile de Paște

Românii aleg să petreacă Sărbătorile de Paște, acasă, împreună cu familia. Un procent de 79% dintre cei intervievați în cadrul…

8 ore ago