Leadership fără granițe

Leadership fără granițe

Nu-și aduce aminte să-și fi dorit vreodată avansări. A visat însă întotdeauna să evolueze, atât ca profesionist, cât și ca om. Este una dintre primele lecții de leadership pe care le-am aflat din discuția cu Ioana Enache, General Manager al companiei Amway în România, Bulgaria și Grecia. De aproape șapte ani, conduce businessil Amway în România, Bulgaria și Grecia, regiunea

Brandul de angajator. Cum îl crești investind în oameni

Brandul de angajator. Cum îl crești investind în oameni

Succesul unei organizații vine din investiția pe care o face în oameni. Iar o parte importantă a investiției, în prezent, merge în zona de educație, ceea ce este și beneficiul care generează o mare parte din retenție la nivel organizațional. De Dan Berteanu  Brandul de angajator face referire la totalitatea informațiilor disponibile despre o companie referitoare la condițiile de lucru,

Burnout: boala omului modern

Burnout: boala omului modern

Cu siguranță, cu toții am auzit de Burnout. Dar ce înseamnă mai exact și cum se manifestă acest sindrom care afectează din ce în ce mai mulți români? Am discutat despre impactul și manifestările acestuia cu doi psihoterapeuți, Oana Nicolau și Vlad Ionescu, din cadrul Clinicii Oana Nicolau, cea mai mare clinică de sănătate emoțională din țară. Așteptările și sarcinile

Polixenia Rodina: despre life coach, ca investiție

Polixenia Rodina: despre life coach, ca investiție

După o carieră de zece ani în vânzări, doi ani de pauză, timp în care a călătorit în jurul lumii, de aproape trei ani, Polixenia Rodina și-a găsit vocația. Este life & business coach și face tot ce-i stă în putere să-i ajute pe cei care-i cer ajutorul în momentul în care simt că se află într-un impas, fie în

Xerox România are un nou general manager

Xerox România are un nou general manager

Francisca Hogescu-Lebrun a fost numită General Manager al Xerox România din luna iulie ea, succedându-i lui Gabriel Pantelimon, care a condus operațiunile Xerox în România din 2010. Pantelimon va prelua poziția de General Manager al subsidiarei Xerox din Turcia. Absolventă a Universității Politehnice București, Facultatea de Automatică și Calculatoare, Francisca Hogescu-Lebrun a urmat cursurile Centrului de Leadership Creativ din Greensboro (SUA).

Ascultarea activă

Ascultarea activă

Nu de puține ori, ceea ce îți spune interlocutorul și ceea ce auzi tu se pot dovedi lucruri diferite, situație care în afaceri poate crea probleme. Aici poate fi de folos ascultarea activă, care înseamnă că trebuie să muncești puțin pentru a înțelege ceea ce îți spune interlocutorul. De ce e atât de complicat sau greu de făcut un lucru

Aversiunea de a pierde vrabia din mână

Aversiunea de a pierde vrabia din mână

Cheia succesului lui Jimmy Connors (numărul 1 ATP pentru 268 de săptămâni, dintre care 160 – trei ani şi ceva! – consecutive) a fost credo-ul său: “I hate to lose more than I love to win”. La prima vedere neplăcerea de a pierde şi dorinţa de a câştiga par acelaşi lucru. Două feţe ale aceleiaşi monede. Nu şi pentru Jimmy

Amber își consolidează echipa de management

Amber își consolidează echipa de management

Doi veterani ai industriei locale de game development, Mihai Sfrijan, fost GM King România și Viorel Marinescu, fost Head of Operations al Electronic Arts România, se alătură echipei de management a Amber, cel mai important nume al gaming-ului independent românesc. După ce anul trecut a deschis două birouri în Statele Unite, Amber continuă strategia de creștere și pune bazele unei

Strategie pentru viitor

Strategie pentru viitor

Dincolo de extindere, investiții și rezultate financiare, Frank Wagner, CEO al Lidl România, pune accentul pe sustenabilitatea performanțelor de business. Tocmai de aceea și noul sediu central al companiei este o investiție gândită pe termen lung și în parametrii sustenabilității. De ce s-a mutat Lidl în acest sediu construit de la zero? Ca și în cazul magazinelor noastre, preferăm să

Lecții japoneze pentru managerii români

Lecții japoneze pentru managerii români

Concentrarea pe supraviețuirea organizației pe termen lung, mai degrabă decât pe realizarea unui profit pe termen scurt și creștere rapidă,  focusul pe experiența din teren – Genbaryoku și pasiunea pentru meserie – sunt câteva dintre valorile stilului de management japonez, despre care am discutat cu Hiroaki Kaneko, consultat și profesor la Globis University. Care sunt principalele caracteristici alte stilului de