Antreprenori Stiri

Brandul românesc, ALISIA ENCO, îşi face intrarea în high life-ul modei la Monaco

27 iun. 2017 < 1 min

Brandul românesc, ALISIA ENCO, îşi face intrarea în high life-ul modei la Monaco

Reading Time: < 1 minut

Brandul românesc de business fashion ALISIA ENCO se lansează la Monaco prin participarea la gala anuală exclusivistă Monaco Madame’s Night. Evenimentul este organizat de revista Monaco Madame, care reuneşte în cadru select branduri cunoscute din lumea modei precum Daniel Wellington, Amber Dubai, Gala de Danza, Jewels by Queenie şi alţii.
Acesta este primul dintr-o serie de evenimente la care brandul ALISIA ENCO va participa în perspectiva lansării pe piaţă din Franţa. Cămăşile şi accesoriile care militează pentru creativitate în ţinută de business au început deja să atragă atenţia presei de specialitate.
Manifestul fondatoarei Alice Botnarenco vorbeşte despre puterea de a reinventa ţinute clasice de business, punând accent pe calitatea ireproşabilă a materialelor, pe creativitatea combinaţiilor şi mizând pe câteva amprente personale inconfundabile. Construit în jurul unui element-icon, cămaşă, brandul ALISIA ENCO vine în faţă femeilor cu invitaţia de a nu tolera ţinutele conforme, de a nu-şi îngrădi personalitatea şi de a îndrăzni să se exprime liber prin hainele şi accesoriile pe care le aleg.
Toate articolele create de brandul ALISIA ENCO sunt fabricate în România. Acestea se comercializează în prezent exclusiv prin intermediul propriului magazin online www.alisiaenco.ro. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, dar transportul în România este gratuit.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: