Categories: Companii

Branduri romanesti – Gerovital

Reading Time: 2 minute

Un brand care continua sa intinereasca, in ciuda varstei respectabile, prin inovatie si strategie solida de business, Gerovital domina piata locala, dar ataca si pietele internationale cu incredere.

Un nume cu rezonanta pe plan international, Gerovital este printre putinele branduri romanesti cu traditie care reuseste sa continue povestea de succes si in era globalizarii, datorita viziunii si investitiilor realizate de compania Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice. Astfel, anul 2015 a insemnat pentru Gerovital lansarea pe piata a trei noi game de produse, create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor – Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului). De altfel, pe piata din Romania, Gerovital se claseaza pe locul 1 in categoriile Ingrijirea fetei si Par, iar fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupa prima pozitie in topul produselor antirid pentru fata din punct de vedere valoric.

Succesul se reflecta si in cifre. Farmec a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 172,5 milioane lei (38,8 milioane de euro), in crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014. „Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse. Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comertul traditional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre”, a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec. Compania a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca, Farmec detinand in prezent sase magazine de acest gen, in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Emiratele Arabe Unite, Irak, Kuweit, Canada. Incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei, produsele Farmec pot fi cumparate si testate de clientii interesati din Franta, Grecia, Italia si Spania.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

2 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago