Burger King România, operat de către AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, aduce noutăți în meniurile din restaurantele sale încă din prima lună a anului.
În centrul atenției se află produsele pe bază de pui, în acord cu obiectivul Burger King de a continua să-și dezvolte platforma de produse de pui în România până la finalul anului 2022.
În prima lună a anului 2022, doi noi burgeri pe bază de pui au fost introduși în meniurile Burger King:
Clienții ce preferă produsele pe bază de pui au acum la dispoziție o gamă extinsă de produse din care pot alege, asigurarea varietății pe segmentul de pui fiind una dintre prioritățile companiei încă din 2021.
Două noi sosuri cu influențe internaționale au fost, de asemenea, adăugate în oferta Burger King. Este vorba de Curry și Salsa, ce se alătură sosurilor Sweet Chili, BBQ sau de Usturoi și Muștar, frecvent alese de cei ce prefară gusturile românești. Indiferent că este vorba de King Wings, aripioare de pui ușor picante, sau King Nuggets, în meniurile Burger King fanii găsesc sosurile potrivite pentru orice preparat.
“În centrul planurilor noastre, în 2022, se află tot fanii Burger King. Analizăm constant tendințele de consum ale românilor și acționăm pentru a veni în întâmpinarea preferințelor acestora. Dovadă în acest sens fac lansările de produse pe bază de pui, produse preferate de clienții români, pe care le-am început încă din 2021, iar seria acestora o vom continua și în 2022. Până la finalul anului, fanii Burger King din România vor găsi constant noi produse pe bază de pui în meniurile restaurantelor noastre, potrivite pentru toate gusturile. Îi invităm pe toți să le încerce.“ , a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.
Un nou produs a fost inclus și în categoria Deserturi. Este vorba de Burger King Donuts, produs disponibil în două sortimente – Ruby Donut și Choco Donut, pentru toți iubitorii de gogoși cu ciocolată sau căpșune.
Noile produse sunt disponibile în cele opt restaurante Burger King din București (trei de tip in-line și cinci situate în centre comerciale), precum și în restaurantul din Brașov. De asemenea, produsele pot fi comandate prin aplicațiile de delivery partenere – Tazz, Glovo, Bolt Food și Takeaway.com.
Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…
Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…