Management Stiri

Business “tare” ca piatra

3 sept. 2015 < 1 min

Business “tare” ca piatra

Reading Time: < 1 minut

Rockstar Construct, entitate sub care opereaza brandul PIATRAONLINE si-a propus o crestere cu 50% a business-ului, ceea ce inseamna ca va incheia anul cu o cifra de afaceri de cinci milioane de euro

Celebra urare “tare ca piatra, iute ca sageata” se potriveste manusa companiei Rockstar Construct, un business de familie, fondat in anul 2007. Daca, pe atunci afacerea PIATRAONLINE numara doar patru angajati si afaceri de 50 de mii de euro, astazi aceasta vizeaza o cifra de afaceri de 5 milioane de euro. Desi investitia initiala in business a fost minima, pe parcursul celor aproape opt ani de activitate, acestea au crescut la ordinul sutelor de mii de euro. Un astfel de exemplu recent este si investitia in noul showroom, un spatiu de peste 850 de metri patrati, care s-a ridicat la 350.000 de euro.

“Inceputul a fost unul mai dificil, deoarece am pornit businessul in perioada in care incepuse criza si, in plus, piata de piatra naturala nu era foarte dezvoltata, la fel cum nici nu exista un comportament de cumparare. In timp insa ne-am ambitionat de dezvoltam o afacere sanatoasa, bazata pe preturi corecte si pe o relatie transparenta cu cei care ne devin clienti sau fac deja parte din portofoliul nostru. Pana in acest moment am fost alaturi de 100.000 de clienti in proiectele lor de amenajare”, spune Mariana Bradescu, Business Development Manager al Rockstar Construct.   

In cei aproape opt ani de activitate, PIATRAONLINE a vandut peste 800.000 de mp de piatra naturala. Potrivit informatiilor companiei, cel mai cautat produs din gama de piatra naturala este travertinul. Modelele de piatra comercializate de PIATRAONLINE provin din tari ca Bulgaria, Grecia, Turcia, India, Siria, China, Egipt sau Brazilia.

Foto: Dreamstime

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: