Campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru Valvis Holding a fost recompensată de fundația americană D&AD, cu premiul “White Pencil” la categoria Comunicare&Interacțiune.
Concursul D&AD Impact premiază ideile creative care au o influență reală și care contribuie la un viitor mai bun, mai frumos și sustenabil.
Acesta nu a fost singurul premiu cu care a fost distinsă campania “Testul Purității” AQUA Carpatica, în ultimul an. Campania a fost nominalizată la categoriile Promo&Activation și PR, la Cannes Lions, și a primit Leul de Aur, la categoria PR / Food&Drinks. Tot anul acesta i-a fost acordat titlul de Campania Anului, la Premiile FIBRA, iar în anul 2014 a câștigat Grand Effie, premiul pentru cea mai eficientă campanie a anului.
Campania Testul Purității a atras atenția asupra unei probleme la care suntem nr. 1 în Europa – prezența nitraților în apa pe care o bem. Nivelul nitraților nu este menționat pe etichete, nu există informare din partea autorităților asupra acestei probleme, dar există persoane afectate de această problemă. Testul Purității a oferit instrumentul de măsurare al apei pe care o bem, fie că este cea îmbuteliată, fie cea de la robinet sau din fântâni.
Rezultatele au fost centralizate pe platforma www.testulpuritatii.ro, unde consumatorii au înregistrat peste 2514 de teste.
Brandul Massimo Dutti prezintă un exercițiu de rebranding odată cu lansarea noului concept global, dezvăluit în magazinul redeschis recent în…
Gala Premiilor Gopo, cel mai important eveniment dedicat cinematografiei din România, se întoarce la cea de-a 18-a ediție în sala…
RDW Design Flags revine anul acesta în programul festivalului Romanian Design Week, aducând în fața publicului o serie de expoziții,…
Ferrari și HP au anunțat un parteneriat istoric, pe mai mulți ani, un angajament comun pentru promovarea inovării sustenabile și…
Dr. Daniel Vîlcioiu, Medic Specialist Chirurgia Mâinii și Președinte al Societății Române de Chirurgie a Mâinii, lansează prima Clinică de…
Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de clienți retail la nivel global, a ajuns la 10.000 de angajați…