Publicitate MarComm Stiri

Noua campanie de brand Caroli, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

2 nov. 2023 3 min

Noua campanie de brand Caroli, o poveste de dragoste inedită, semnată de McCann Worldgroup România

Reading Time: 3 minute

Noua campanie de comunicare de brand Caroli, lansată în această toamnă de Caroli Foods Group, unul dintre liderii pieței de produse de carne ambalate din România, este semnată de agenția McCann Worldgroup România.

Axată special pe categoria de salam, cu focus pe gama Victoria, lider detașat în această rețetă*, noua campanie prezintă un concept centrat în jurul poftei de un produs savuros: Pâinea tânjește după Salamul Caroli.  

„Campania transmite, sub forma unei povești de dragoste, preocuparea constantă pe care o avem pentru nevoile de consum specific românești și pentru oferirea de sortimente de produse emblematice, care pot fi consumate alături de cei dragi. Ne bucurăm că, alături de noii noștri parteneri, agenția McCann, reușim să aducem mai aproape de consumatori calitățile produselor noastre într-un mod de comunicare creativ și inedit.“, declară Ana Maria Costea, Marketing Director Caroli Foods Group.

Din 1994, brandul Caroli aduce pe mesele românilor produse gustoase și de calitate, fabricate în Pitești, iar noua campanie surprinde și această istorie importantă a brandului prin semnătura „Caroli. Dă gust din 1994”.

Caroli și-a dorit să-și repoziționeze brandul pentru a răspunde la o piață din ce în ce mai competitivă și consumatori care, în același timp, au așteptări din ce în ce mai mari, dar care își doresc o calitate cu care s-au obișnuit. Această repoziționare își dorește să aducă brandul Caroli într-un mod relevant în toate acele momente de consum prin care produsele de acest gen au devenit parte din cultura gastronomică și lifestyle-ul românesc de zi cu zi.“, declară Dan Mareș, Senior Strategy Planner, McCann Worldgroup România.

Românilor le place salamul. Românilor le place mult și pâinea. Iar combinația dintre cele două, sandvișul, scoate ce-i mai bun din ambele. Am plecat de la ideea că salamul și pâinea sunt făcuți unul pentru altul și că cineva trebuie să le spună povestea, povestea feliei de pâine care tânjește după felia de salam Victoria. Este o campanie care nu pare din categorie și asta ne-am și dorit. Ea aduce totodată și o nouă poziționare care marchează schimbarea viziunii brandului de la a promova gustul ca atribut la a-l vedea ca pe o experiență.“, declară Karla Georgescu și Olivia Spânu, echipa de creație McCann Worldgroup România din spatele campaniei.

Campania 360 este susținută de o comunicare pe toate mediile: TV, digital, outdoor, instore.

Credits

Echipa Caroli Foods Group

Maria Mirabela Chiriță – Category Marketing Manager

Ana Maria Costea – Marketing Director

Echipa McCann Worldgroup România

Cătălin Dobre – Chief Creative Officer

Costin Bogdan – Executive Creative Director

Ștefan Chirițescu – Chief Strategy Officer

Dan Mareș – Senior Strategic Planner

Olivia Spânu – Senior Copywriter

Karla Georgescu – Senior Art Director

Andreea Sofrone – Business Director

Ioana Teodorescu – Chief Growth Officer

Ionela Ionescu – Account Director

Ana Dumitrescu – Account Director

Tiberiu Munteanu – Head of AV

Mara Ciama – A/V Producer

Cosmin Hritcu – A/V Producer

Caroli Foods Group este unul dintre marii producători de pe piața produselor de carne ambalată din România. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de importante facilități logistice în toată țara și o rețea extinsă de distribuție.

Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma, un grup alimentar multinațional, cu operațiuni în Europa, America de Nord și de Sud. Sigma produce și comercializează mai multe categorii de produse, cum ar fi: carne ambalată și proaspătă, produse lactate, produse pe bază de plante, precum și alimente congelate sau gata de consum.

McCann Worldgroup România are în portofoliu numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional și global, unele dintre cele mai mari branduri internaționale cu prezență în România și branduri românești de tradiție. Demersurile creative și de business au fost apreciate pe plan international și local cu 40 de premii la Cannes Lions International Festival of Creativity și sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie România și Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agențiile McCann București și MRM România. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice rețele de advertising cu birouri în 205 orașe din 132 de țări.

*Source of data: conform Nielsen Data, MAT JUL’23, All Scanning

Array

Articole pe aceeași temă: