Marketing Stiri

Campanie pentru romani

6 mai 2015 < 1 min

Campanie pentru romani

Reading Time: < 1 minut

Iuliana Tudor, gazda emisiunii TVR O data-n viata, si IMAGE PR au lansat campania “ESTI ROMAN!”. Aceasta este o campanie nationala de sustinere si de promovare a valorilor traditionale romanesti, realizata cu sprijinul Televiziunii Romane si derulata in parteneriat cu creart – Centrul de Creatie, Arta si Traditie al Municipiului Bucuresti.

“Prin intermediul acestei campanii ne dorim ca tinerii sa aiba ocazia sa cunoasca traditiile, sa le descopere intr-o forma cat mai atractiva, pliata pe nevoile lor și zonele lor de interes. Sper ca pe parcursul campaniei sa ni se alature cati mai multi romani care sa transmita mai departe mesajul central al campaniei.” a declarat Iuliana Tudor, prezentatoarea si producatoarea emisiunii de la TVR.

“Campania pe care am gandit-o impreuna cu Iuliana vorbeste despre lucrurile care trebuie sa conteze chiar si intr-o perioada in care tehnologia ne schimba perspectiva in fiecare minut si in care cu totii suntem de acord cu faptul ca inovatia este obligatorie pentru evolutie. Poate ca toti stim ca traditiile sunt importante, dar nu toti le mai vedem rostul de fiecare data. Asta ne propunem sa facem cu acesta campanie. Sa vorbim despre sensul traditiilor. Si despre cum pot fi ele adaptate si adoptate in spatiul contemporan.” a declarat Iulia Tanase, Managing Partner IMAGE PR.

Campania “ESTI ROMAN!” se desfasoara pe tot parcursul anului 2015 și este structurata pe mai multe etape care vor aduce in prim plan elemente din patrimoniul cultural romanesc. 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: