Lecții de business: Alexandru Păiuș, Image PR

Lecții de business: Alexandru Păiuș, Image PR

Deleagă, dar verifică! Este esențial să re­ușești să delegi, dar asigură-te că ai cui și verifică permanent dacă lucrurile se și întâmplă așa cum ai cerut. Caracterul contează. Caracterul și com­petența profe­sională sunt două chestiuni diferite. Caracterul es­te mai important de multe ori. Leadershipul nu este o poziție, ci o atitudine. Odată ajunși în poziția de lideri, oamenii au tendința

Premii romanesti la Magellan Awards 2015

Premii romanesti la Magellan Awards 2015

Image PR si Dero au castigat doua premii in cadrul Magellan Awards 2015: Gold la categoria Business-to-Consumer Communication si pozitia a cincea in topul general al tuturor campaniilor inscrise. Cu 98 de puncte din maximul de 100, campania a depasit in clasamentul final peste 1500 de proiecte din tari precum SUA, Canada, Marea Britanie, Germania, Austria, Polonia, Japonia, Coreea. De

IMAGE PR crede in educatie

IMAGE PR crede in educatie

IMAGE PR a renovat si dotat complet o sala de curs a unei facultati din Romania, confirmandu-si astfel interesul in dezvoltarea si formarea profesionistilor de relatii publice. Initiativa, cu ocazia aniversarii a 20 de ani piata locala de comunicare, este parte a unui parteneriat incheiat pe o durata de sapte ani cu Universitatea din Bucuresti – Facultatea de Jurnalism si

Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta

Provocarea industriei: sa ramana fidela meseriei de consultanta

Cu ce provocari se confrunta, care sunt transformarile prin care a trecut piata si care sunt calitatile care “se cer” acum unui om de PR? I-am invitat pe reprezentantii agentiilor care au participat in mod activ la realizarea studiului Biz & Unlock Market Rearch la un exercitiu de analiza a industriei de PR. Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR Varsta: 44

Alexandru Paius, IMAGE PR

Alexandru Paius, IMAGE PR

Alexandru Paius este unul dintre cei mai experimentati profesionisti ai industriei de PR din Romania. Absolvent al Academiei de Studii Economice, si-a inceput cariera ca jurnalist pe pozitia de redactor-sef al departamentului economic al agentiei de presa Mediafax. Apoi a pus bazele departamentului de comunicare al Mobil Rom (actualmente Orange), ocupand functia de PR Leader in cadrul companiei. De 17

IMAGE PR are un nou partener

IMAGE PR are un nou partener

  Catrinel Burghelea este, incepand cu luna iulie, noul partener al agentiei independente de comunicare IMAGE PR. Ea detine acum 5% din actiunile companiei si se alatura celorlalti proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Paius si Iulia Tanase. Din noua pozitie, ramane dedicata rolului sau executiv de la nivelul echipei pe care o conduce in cadrul IMAGE PR, dar va avea

Campanie pentru romani

Campanie pentru romani

Iuliana Tudor, gazda emisiunii TVR O data-n viata, si IMAGE PR au lansat campania “ESTI ROMAN!”. Aceasta este o campanie nationala de sustinere si de promovare a valorilor traditionale romanesti, realizata cu sprijinul Televiziunii Romane si derulata in parteneriat cu creart – Centrul de Creatie, Arta si Traditie al Municipiului Bucuresti. “Prin intermediul acestei campanii ne dorim ca tinerii sa

Trei campanii IMAGE PR, castigatoare la Stevie Awards

Trei campanii IMAGE PR, castigatoare la Stevie Awards

IMAGE PR a castigat bronz cu trei campanii distincte la editia 2014 a competitiei International Business Awards (Stevie Awards), o competitie care recunoaste excelenta in business, in mai multe domenii precum: Comunicare, Marketing, Resurse Umane si altele. La editia de anul acesta au fost inscrise 3500 de aplicatii de catre organizatii si persoane fizice din 60 de natiuni din intreaga

Comunicare intr-o industrie cu reguli stricte

Comunicare intr-o industrie cu reguli stricte

IMAGE PR a fost desemnata finalista cu trei campanii in cadrul competitiei IPRA Golden World Awards 2014, la categoriile Internal communication si Healthcare communication. Am discutat cu Florina Badea despre performanta de a obtine astfel de nominalizari intr-o competitie de renume, dar si despre particularitatile meseriei de comunicator pentru domeniul farma si medical. Cu o experienta de 11 ani in

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

Nu putem fi creativi de dragul creativitatii

<p> Alexandru Paius, Senior Partner, Image PR, considera ca este necesara o delimitare mai clara intre advertising si PR. Iar in competitia ADC*RO spera sa fi premiate mai mult campaniile cu rezultate si strategie, in detrimentul celor spectaculoase si atat.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea intr-o campanie de PR?</strong></p> <p> Creativitatea este importanta in orice tip de