Canopy preia Edge

Canopy a preluat agenția de performance marketing, Edge de la 2Performant, aceasta fiind prima tranzacție de pe piața de Pay Per Click marketing din România.

Canopy, una dintre cele mai mari agenții românești de marketing online cu focus pe Pay Per Click, achiziționează agenția Edge de la 2Performant, liderul pieței autohtone de marketing afiliat. Prin această tranzacție, Canopy devine prima agenție din România care integrează o companie similară, consolidându-și poziția de lider.

Achiziția, care va fi finalizată în ultimul trimestru al acestui an, implică preluarea brandului Edge și integrarea portofoliului de clienți al agenției de performance marketing lansate în 2016. Printre brandurile care vor intra în portofoliul Canopy se numără Provident, FruFru, Arsis și Continental Hotels, care se vor alătura unor nume ca Sephora, Chicco, Piatra Online, UiPath, DPAP, SanoVita, Smart Bill și Edenred, aflate deja în ecosistemul de clienți Canopy.

„Prin creșterea investițiilor în publicitatea PPC pe care le gestionăm pentru actualii clienți, corelată cu integrarea noilor branduri, Canopy se impune ca lider de piață, cu un buget de advertising pe platformele Google și Facebook estimat la 6 milioane de euro pentru acest an. După extinderea cu biroul de la Iași și dezvoltarea serviciilor cu soluții tip Robotic Process Automation (RPA), este un nou pas prin care Canopy confirmă interesul constant de a evolua ca business și de a susține marketingul online din România”, explică Cristian Ignat, fondatorul Canopy.

 

„Sunt sigur că interesul clienților va fi reprezentat foarte bine în continuare de echipa Canopy. Am luat această decizie ca urmare a unei schimbări în strategia 2Performant – urmează o perioadă de dezvoltare accelerată a platformei noastre și ne-am hotărât să ne concentrăm în întregime pe construirea propriei tehnologii, precum și pe serviciile aferente utilizării acesteia.” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.com. 

În cei doi ani și jumătate de existență pe piață, Canopy a devenit Google Premier Partner, iar în 2017 s-a numărat – alături de Edge – printre cele trei „Agencies of Tomorrow” selectate de Google România. Tot anul trecut, agenția s-a extins la Iași, o oportunitate atât pentru cei care doresc să se dezvolte profesional în domeniul marketingului online, cât și pentru companiile interesate să își crească business-ul prin promovare online de tip Google Ads, Facebook Ads sau YouTube. În primele opt luni ale lui 2018, cifra de afaceri a agenției a crescut cu 56% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

În prezent, compania are 24 de angajați, dintre care șapte în biroul din Iași.