Business Companii Stiri Tech

Caravană pentru accelerarea digitalizării autorităților locale

5 iun. 2020 < 1 min

Caravană pentru accelerarea digitalizării autorităților locale

Reading Time: < 1 minut

Zitec a pornit Caravana Regista, având ca scop promovarea digitalizării instituțiilor publice din țară prin prezentarea directă a funcționalităților Regista, aplicație de registratură și management al documentelor. În prezent, aplicația este folosită în peste 500 de primării și companii din 40 de județe. Luna aceasta, Caravana Regista va fi prezentă în județele Mehedinți, Olt și Vâlcea.

Totodată, echipa Regista va oferi consultanță gratuită pentru integrarea aplicației Ghiseul.ro, operată de Autoritatea pentru Digitalizarea României, în portalul public e-Guvernare al primăriilor înrolate. Astfel, cetățenii își pot plăti taxele, impozitele sau amenzile mai ușor, online și în siguranță, direct pe site-ul primăriei de care aparțin. Taxele și impozitele se pot plăti atât din contul de utilizator al cetățeanului, cât și fără autentificare dacă se cunosc sumele de plată. În ceea ce privește plata amenzilor, aceasta se poate efectua fără cont, cu informațiile din procesul verbal, confirmarea plății urmând să se trimită pe adresa de e-mail.

Pentru a sprijini procesul de digitalizare al instituțiilor publice în contextul pandemiei generate de COVID-19, reducerea deplasărilor cetățenilor către sediile primăriilor și pentru a permite inclusiv lucrul de acasă pentru funcționarii publici, Zitec oferă în continuare autorităţilor locale trei luni de licenţă gratuită pentru activarea modulelor Managementul documentelor şi e-Guvernare ale Regista.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: