Business

Cartelă sau abonament? Telekom te lasă să alegi după ce cumperi

Reading Time: 2 minute

Telekom lansează Mobil Nelimitat, un produs care oferă pe loc voce, SMS-uri și date nelimitate la prețul de 6 euro (aproximativ 29 de lei), utilizatorii urmând să aleagă în termen de 30 de zile dacă vor să treacă la abonament sau rămân pe cartelă prepay.

Produsul poate fi achiziționat din magazinele Telekom, dar și din magazinele Mega Image și Shop&Go, direct de la casă. După introducerea în telefon, cartela este activată prin apelarea numărului 1234 și în 30 zile pot alege să își înregistreze numărul pe telekom.ro/vreaunelimitat, pentru a trece la abonament lunar, fără perioadă minimă contractuală, cu acces nelimitat la Internet 4G , minute și SMS-uri naționale nelimitate, plus 100 de minute internaționale fix/mobil la 6 euro pe lună, TVA inclus (aproximativ 29 lei, TVA inclus). Clienții care vor să rămână pe prepay, o pot face alegând opțiunea Mobil Nelimitat.

„Tehnologia mobilă a evoluat enorm în ultimii 20 de ani, dar experiența clientului când vrea să achiziționeze un abonament a rămas cam aceeași: stat la coadă în magazin, semnat contract pe minim 24 de luni, reguli complicate de reziliere. E timpul pentru o regândire a industriei și exact așa facem cu Mobil Nelimitat”, a spus Andreas Elsner, Director Executiv Comercial – Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Pentru a promova Mobil Nelimitat, Telekom a lansat platforma de comunicare „Ce-și doresc românii?”, bazată pe insight-urile rezultate în urma unui studiu de piață realizat de ISRA Center pentru Telekom, pe un eșantion reprezentativ la nivel național, referitor la ce își doresc utilizatorii de la produsele și beneficiile oferite de furnizorii de telecomunicații.

Conform sondajului, 9 din 10 clienți ar prefera un serviciu mobil fără perioadă minimă contractuală, cu beneficii nelimitate, gestionat digital, pentru care pot alege metoda de plată

„Acest parteneriat, prin care Telekom aduce telefonia mobilă la îndemâna fiecărui client, este un exemplu perfect prin care zilnic încercăm să simplificăm viața clienților. Astfel, integrăm în experiența de shopping ceva absolut nou, un produs menit să răspundă nevoilor clienților noștri de a accesa servicii nelimitate de telefonie”, a declarat Adrian Nicolaescu, VP marketing, comunicare și sustenabilitate Mega Image.

La 31 martie 2019, Telekom Romania Mobile avea 4,65 milioane de clienți, dintre care 34% sunt postpaid (abonamente).

Gabriel Barliga

Recent Posts

Peste 70.000 de turiști au fost la mare în minivacanța de Paști

Peste 70.000 de turişti români şi străini s-au aflat în hotelurile şi apartamentele de vacanţă de pe Litoralul românesc, în…

8 minute ago

Rezultatele financiare ale Grupului UniCredit în primul trimestru din 2024. Profit de 2.6 miliarde euro

Performanța remarcabilă a UniCredit în trimestrul I 24, cu un impuls în toate liniile de taxe, marchează al 13-lea trimestru…

29 de minute ago

Digi Communications NV va distribui dividende de aproximativ 120 mil. lei pentru 2023

Digi Communications NV va propune acționarilor săi distribuirea de dividende în valoare de aproximativ 120 milioane lei pentru anul fiscal…

29 de minute ago

Lidl a colectat peste 181 de tone de alimente în colecta de Paști

În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel…

43 de minute ago

Claudiu Vrînceanu: Trei moduri prin care firmele pot eșua în internaționalizare

Cu toții știm cât de dificil este să-ți extinzi afacerea dincolo de piața locală. Alegerea greșită a primei piețe țintă…

52 de minute ago

Manuela Banu, Orkla Foods România: O carieră la înălțime

A studiat aeronautica, dar a ales domeniul alimentar și de mai bine de 20 de ani lucrează pentru Orkla Foods…

52 de minute ago