Marketing Stiri

Castigatorii Internetics

13 nov. 2014 2 min

Castigatorii Internetics

Reading Time: 2 minute

Cu cinci trofee castigate in cadrul competitiei, Digital Star a fost desemnata Agentia Anului in cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol.

Cele cinci trofee au fost castigate pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a castigat la categoria CULTURE, in sectiunea Online Branded Content si la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign, sectiunea Durables. Agentia a mai castigat si pentru campania “The Indygen Vlog Show”, realizata pentru Indygen, la categoria COMMUNITIES, dar si pentru “The Billa Social Catalogue”, in doua sectiuni: SOCIAL MEDIA – Social Media Apps si INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – Others.

Webstyler si Cohn&Jansen JWT au castigat si ele tot cate 5 premii, insa cu un punctaj mai mic decat Digital Star. Webstyler a castigat patru trofee doar pentru lansarea Telekom – in sectiunile “Mobile Apps” (cu aplicatia “Hai!”), “Mobile Campaigns”, “Digital Brand Experience” si “Services” (INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign), dar si un premiu pentru “Mircea merge mai departe” la categoria CULTURE – Viral Non Video, pentru cazul social Mircea Campeanu.

Cohn&Jansen JWT a castigat 3 premii pentru clientul Aqua Carpatica – “Purity Test” la COMMUNITIES – Brand Built Communities, la categoria WEB PLATFORMS – Microsites si la INTERACTIVE CAMPAIGNS – Digital component of an integrated campaign – FMCG – Drinks, dar si 2 premii pentru Petrom – pentru Love RO, in sectiunile WEB PLATFORMS – Brand Blogs si SOCIAL MEDIA – Online PR Special Projects.

Kiss FM a inscris pentru prima oara in competitie si a reusit sa si castige cu viralul “Cine-s Sergiu si Andrei?”, primind si premiul special al juriului pentru “Best Newcomer”.

Cei mai premiati clienti ai serii au fost Pegas si Telekom, fiecare castigand cate 4 trofee, iar Pegas a reusit sa mai obtina si premiul special de “Most Creative Client of the Year”. Alte branduri care au plecat acasa cu mai multe trofee: Aqua Carpatica, care a reusit sa castige 3 premii, Samsung Galaxy Note 3, Gillette, Petrom, Coca-Cola si Billa, toate reusind sa castige doua premii.

In competitie au fost inscrise 169 de lucrari, de catre 37 de participanti. Acestea au fost jurizate de catre 22 de specialisti ai industriei de online. Pentru prima data, presedintele juriului a fost un specialist din alta tara: Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA, McCann Worldgroup. Acesta a luat parte si la gala de premiere si s-a aratat incantat de proiectele pe care le-a vazut la jurizare.

Gala a avut loc la Halele Carol din Bucuresti, unde peste 600 de specialisti in online au aplaudat cele mai bune proiecte. Printre agentiile premiate se numara: BrandUP Interactive, Cohn and Jansen JWT, Digital Star & Starcom, Frank Group, Golin Romania, Headverting & Bitstation, HIPPOS, iLeo, Jazz Communication, Kaleidoscope Proximity, Kiss FM, MRM Worldwide Romania, Publicis Bucharest, The Geeks si Webstyler & GMP.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: