Câștigătorii Internetics 2018

Câștigătorii Internetics 2018

48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint și 1 Grand Prix sunt premiile care au fost acordate la Gala Internetics de anul acesta. Trofeul Agenția Anului a revenit MRM // McCann cu 13 trofee obținute si alte 5 nominalizări. Trofeul Digital Client of the Year by glo, pentru prima oarǎ stabilit pe baza punctajului și

MRM // McCann Agenţia Anului la Internetics 2017

MRM // McCann Agenţia Anului la Internetics 2017

MRM // McCann, cu 5 trofee și alte 2 nominalizări, a fopst desemnată Agenția Anului la Internetics 201. În cadrul galei au fost acordate 28 de trofee, dintre care 12 trofee de Aur, 12 de Argint și 3 în secțiunile de campanii interactive Ȋn total, au urcat pe scenǎ 15 agenţii: Cohn and Jansen JWT, Golin, Heist Industries, Kubis Interactive,

Număr record de trofee, puse în joc la Internetics

Număr record de trofee, puse în joc la Internetics

Competiția Internetics reunește anul acesta 29 de participanți. Aceștia au înscris în concurs 156 de lucrări, referitoare la 67 de branduri. Spre deosebire de anul trecut, în cadrul acestei ediții, vor fi acordate mai multe trofee. Organizatorii au decis acest lucru, din dorința de a încuraja piața de publicitate și marketing online. Pentru fiecare categorie din competiție se vor acorda

Vindeti insight-uri, nu doar idei!

Vindeti insight-uri, nu doar idei!

Presedintele juriului Internetics, suedezul Tony Högqvist, a descoperit la Bucuresti cateva campanii cu adevarat valoroase, dar pe ansamblu crede ca mai este loc de crestere, mai ales la capitolul calitate.  Tony Högqvist este fondatorul agentiei Perfect Fools din Suedia, pe care a lansat-o in 2002, iar din pozitia de Creative Director a semnat campanii pentru Adidas, Converse, KFC sau Swarovski.

Castigatorii Internetics 2015

Castigatorii Internetics 2015

Cu patru trofee castigate in cadrul celei de-a XV-a editii Internetics, Webstyler a fost desemnata Agentia Anului. Este alt saptelea an la rand cand agentia castiga acest titlu. Premiile pentru Webstyler au fost oferite pentru campania “Arena Fanilor”, care a castigat in categoriile Culture (in sectiunea Viral Non Video), Social Media (sectiunea Online PR Special Projects) si Interactive Campaigns –

Start inscrieri la Internetics

Start inscrieri la Internetics

Au inceput inscrierile la cea de-a cincisprezecea editie a festivalului de branding, marketing si advertising online Internetics. Lucrarile pot fi inscrise in competitie incepand cu 9 septembrie pana pe 21 octombrie, prin completarea formularului disponibil pe site-ul festivalului.  Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti.  Presedintele

Castigatorii Internetics

Castigatorii Internetics

Cu cinci trofee castigate in cadrul competitiei, Digital Star a fost desemnata Agentia Anului in cadrul galei Internetics, care a avut loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol. Cele cinci trofee au fost castigate pentru campania “The Creativity Manifesto for Galaxy Note 3”, care a castigat la categoria CULTURE, in sectiunea Online Branded Content si la categoria INTERACTIVE CAMPAIGNS –

Chinezu si Buhnici, gazdele Galei Internetics

Chinezu si Buhnici, gazdele Galei Internetics

Gala Internetics de anul acesta, ce va avea loc pe 12 noiembrie, la Halele Carol, incepand cu ora 19.30, va fi prezentata de doi apropiati ai industiei online: Cristian China Birta si George Buhnici. Cristian China-Birta este blogger pe cristianchinabirta.ro si antreprenor online, iar George Buhnici (buhnici.ro) este realizator iLikeIT.   La festivitatea de premiere va fi prezent si Mark Jackson,

Juriul Internetics 2014

Juriul Internetics 2014

Juriul Internetics de anul acesta reuneste 26 de specialisti in marketing online si il are drept presedinte pe Mark Jackson, Chief Technology Catalyst EMEA la McCann Worldgroup. Membrii juriului sunt: Adela Avram – Marketing Manager, Wrigley; Adrian Enculescu – Digital Marketing Manager, BRD; Alin Zainescu – Online Communication Consultant; Alma Dinu – Senior Brand Manager, Personal Care Category – Unilever

Inscrieri la Internetics

Inscrieri la Internetics

In perioada 9 septembrie – 14 octombrie se pot face inscrieri la cea de-a cinsprezecea editie a Internetics. Lucrarile pot fi inscrise online, prin completare formularului disponibil pe www.internetics.ro. Jurizarea proiectelor inscrise se va face in luna octombrie, iar gala de premiere va avea loc in luna noiembrie, in Bucuresti. Editia din 2014 are o structura noua. Participantii au la