Stiri Antreprenori

Cătălin Chiș investește în startup-ul MOCAPP, fondat de Florin Grozea

15 nov. 2019 2 min

Cătălin Chiș investește în startup-ul MOCAPP, fondat de Florin Grozea

Reading Time: 2 minute

Antreprenorul Cătălin Chiș a intrat în acționariatul MOCAPP, platformă fondată în 2017 de Florin Grozea, și va susține dezvoltarea accelerată a startup-ului.

Florin Grozea a pus bazele acestui proiect în urma unei investiții de 65.000 euro, realizată din fonduri proprii. Pentru a susține dezvoltarea platformei, investițiile planificate în primul an se ridică la 200.000 de euro, buget direcționat în principal către dezvoltarea software și automatizarea unor procese cu relevanță mare pentru utilizatori.

MOCAPP va veni cu soluții de optimizare pentru mai multe provocări importante ale echipelor de marketing care derulează campanii cu ajutorul influencerilor – de la research, automatizare a contractelor și a plăților, până la raportare, statistici și analiză de performanță.

”Sunt etape care în acest moment necesită eforturi de timp și resurse umane tot mai mari. De exemplu, doar căutarea, selectarea și contactarea a 5 influenceri relevanți pentru o campanie poate dura de la câteva ore, la câteva zile. MOCAPP rezolvă această provocare prin accesul instant la sute de profiluri, toate cu statistici la zi”, explică antreprenorul Florin Grozea.

Platforma este deschisă în acest moment pentru influenceri, care pot adera printr-un formular, iar înscrierea este gratuită.

Pentru branduri și agenții, MOCAPP pregătește lansarea  unei noi versiuni a platformei.  Aceasta va fi disponibilă în următoarele săptămâni, iar accesarea și utilizarea ei se va face pe bază de abonament.

Piața de Influencer Marketing

La nivel global, piața de Influencer Marketing are un volum de peste 8 miliarde dolari, conform cifrelor disponibile în Europa și Statele Unite. În România volumul de business generat pe aceasta nișă este estimat la peste 10 milioane euro în 2019, cu un ritm accelerat de creștere si procente care aproape se dublează de la an la an.

Cine este Cătălin Chiș?

Antreprenor clujean cu 18 ani de experiență pe piața din România, Cătălin Chiș are în portofoliu său de business companii active în zona de tehnologie (LIFE IS HARD – prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo; Active Power Solutions – integrator de soluții IT&C), consultanță (Graffiti PR, agenție de comunicare integrată PR driven) și producție (NOAH Watches – design&producție de ceasuri-concept din lemn). Cel mai recent proiect în care s-a implicat este DOXTAR, platformă online pentru sfat medical avizat. 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: