Stiri Business

Mihai Marcu, MedLife: „Ne concentrăm pe consolidarea companiilor care s-au adăugat grupului în ultimul an”

12 mai 2023 3 min

Mihai Marcu, MedLife: „Ne concentrăm pe consolidarea companiilor care s-au adăugat grupului în ultimul an”

Reading Time: 3 minute

MedLife, companie care a avut o creștre cu 33% a cifrei de afaceri, are ca priorități în următorul an integrarea business-urilor achiziționate în 2022, inaugurarea unor noi unități medicale ambulatorii la nivel național, creșterea portofoliului de medici și investițiile în tehnologia și serviciile medicale de top

MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup în primul trimestru al acestui an și raportează o cifră de afaceri consolidată pro forma de 555,5 milioane de lei, în creștere cu 33% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Potrivit reprezentanților companiei, rezultatele graduale ale Grupului reflectă dezvoltarea constantă și sustenabilă în timp a performanței financiare, operaționale și de afaceri.

”Încă de la începutul anului am dovedit determinare în aplicarea strategiei noastre de dezvoltare, iar rezultatele reflectă efortul susținut al celor peste 10.000 de angajați și colaboratori MedLife care oferă servicii medicale de top pacienților, precum și al echipei de management care, de aproape trei decenii, gestionează agil diversele provocări generate în contextul economico-social. Pentru perioada următoare, ne concentrăm pe consolidarea graduală a Grupului MedLife, investind în dezvoltarea durabilă a afacerii. Consolidăm operațiunile, noile companii achiziționate, valoarea brandului și, implicit, poziția de lider în domeniul medical privat, astfel încât să ne asigurăm un loc puternic pe piața locală și regională, cu o capacitate rapidă de adaptare la orice noi tendințe și cerințe ale pieței”, a declarat Mihai Marcu, Președinte și CEO MedLife

Un trimestru caracterizat de o performanță bună pe toate liniile de afaceri

În termeni generali, cererea de servicii medicale s-a menținut la un nivel ridicat. În perioada ianuarie – martie 2023, majoritatea sectoarelor de business au înregistrat creșteri importante comparativ cu același interval al anului 2022, cele mai performante fiind clinicile (+49.2%), spitalele (+26.4%) și corporate (+12.7%), urmate de clinicile stomatologice (+26.5%) și laboratoare (+2.2%).

Încă de la începutul anului, optimizarea și integrarea celor 13 companii achiziționate în 2022 au fost și rămân esențiale pentru reprezentanții MedLife. Adițional, printre realizările obținute în primele luni ale acestui an se numără și consolidarea rețelei de spitale odată cu finalizarea achiziției Muntenia Hospital, cel mai mare spital privat din Argeș, dar și inaugurarea Hyperclinicii Deva, cea mai mare clinică din județul Hunedoara.

Notabilă este și finalizarea achiziției pachetului majoritar Nord – Grupul Medical Provita care deține un spital multidiscipinar, 5 clinici, 2 centre de imagistică dotate cu echipamente performante și ultramoderne, un laborator pentru prelucrarea unei game variate de analize și teste medicale, dar și singurul centru de instruire în terapia durerii din Europa Centrală și de Est.

În plus, în demersul de susținere a dezvoltării afacerilor sănătoase în România, MedLife a devenit primul operator medical privat care oferă abonamente medicale cu acoperire 360° – de la servicii de prevenție, la asigurări de sănătate, servicii stomatologice și sport.

”Sănătatea la puterea a treia este abordarea holistică a sistemului nostru medical, ceea ce înseamnă că ne propunem să aducem beneficii atât pacienților la nivel indvidual, dar și companiilor și economiei în ansamblu. Prin promovarea prevenției, accesibilității și calității îngrijirii medicale continuăm să ducem misiunea noastră de a face România bine mai departe”, a precizat Dorin Preda, director executiv MedLife.

Obiective pentru anul în curs

După ce în 2022, Grupul MedLife a crescut prin nu mai puțin de 20 proiecte de dezvoltare și extindere, anul 2023 va fi despre consolidarea marjelor de profitabilitate post-achiziții la nivel național. În materie de noi achiziții și demersuri de extindere, reprezentanții companiei au adoptat un comportament mai puțin dinamic, acționând în această direcție în funcție de context și de tendințele pieței.

În plan operațional, obiectivele strategice sunt creșterea portofoliului de medici și investiția în servicii medicale de cea mai înaltă calitate, satisfacția pacienților.

De asemenea, compania continuă dezvoltarea proiectului MedLife Medical Parc, cea mai mare unitate medicală a Grupului și, în paralel, vizează inaugurarea unor noi unități medicale ambulatorii în țară.

Array

Articole pe aceeași temă: