Marketing Finanțe Interviuri Publicitate

Cătălina Roman, CEC Bank: Banking peste generații

18 nov. 2025 3 min

Cătălina Roman, CEC Bank: Banking peste generații

Reading Time: 3 minute

Noua campanie de imagine a CEC Bank, „E timpul tău”, recunoaște istoria bogată a băncii și arată că viitorul se construiește împreună cu toate generațiile, de ieri, de azi și de mâine, spune Cătălina Roman, directoare de identitate și comunicare strategică.

CEC Bank a lansat o nouă campanie de imagine. De ce acum?

Poate pentru că acum chiar a venit timpul. Nu a fost o poziționare găsită peste noapte, ci un proces autentic – aproape terapeutic – în care am privit cu onestitate spre cine suntem. Am trecut prin rădăcini, valori și peste 160 de ani de istorie, prin toate epocile mai bune sau mai puțin bune, care ne-au format identitatea. A noastră ca bancă și a noastră ca parte din povestea acestei țări.

Vă considerați o bancă tradițională sau una modernă?

Și una, și alta. Tocmai asta a fost provocarea. Într-o piață în care toți vor să fie „cool”, digitali, avangardiști, noi am ales să rămânem autentici. Sigur că toți ne dorim clienți tineri, toți ne dorim tehnologie, toți ne uităm către viitor, însă una dintre cele mai mari erori este aceea de a nu da valoarea cuvenită fiecărei generații care a contribuit la identitatea noastră. Nu eram astăzi fără bunicii și părinții noștri – și nu vom merge mai departe fără generațiile care vin după noi. „E timpul tău” e, de fapt, despre fiecare dintre aceste generații – despre felul în care se completează și se dau mai departe una alteia.

Ce v-a inspirat în alegerea conceptului creativ?

Am pornit de la ideea simplă că CEC Bank este despre încredere – în oameni, în timp, în evoluție. Toți am auzit cândva expresia „mai ai răbdare, n-a venit încă timpul tău” și știm bucuria acelui moment când simți că, în sfârșit, a venit. Este un sentiment extraordinar când simți că ai muncit pentru visul tău: primul cont în bancă, prima mașină, primul apartament și acel moment în care ajungi să întorci grija celor care au avut grijă de tine de-a lungul timpului.

„E timpul tău” nu este doar o campanie, ci o continuare firească a unui parcurs început acum mai bine de 160 de ani. Avem o relație reală cu timpul, o relație construită prin oameni, prin încredere și prin curajul de a evolua fără să pierdem esența. De la primele monede la banking digital, am mers mereu alături de clienți, în pas cu fiecare generație. Astăzi, prin „E timpul tău”, vorbim despre această legătură vie dintre trecut, prezent și viitor – despre a construi mai departe, cu autenticitate și sens.

Cu ce ar trebui să se mândrească CEC Bank cel mai mult?

Cu echilibrul unic dintre tradiție și performanță. Suntem cea mai longevivă bancă din România și, în același timp, în top 3 bănci din sistem. Avem un palat emblematic și peste 1.000 de sucursale în toată țara, dar și una dintre cele mai performante aplicații de mobile banking. Avem istoria Casei de Economii și Consemnațiuni, dar și una dintre cele mai performante trezorerii din sistemul bancar, alături de unele dintre cele mai bune produse din piață.

Ne mândrim că susținem echipa națională de rugby și echipa de canotaj a României, că ne-am numărat printre primii care au fost necondiționat alături de comunități, că am adus educația financiară în școli și că nu am abdicat niciodată de la rolul nostru de bancă a încrederii. Dar, mai presus de toate, cu oamenii noștri – unii dintre cei mai loiali și dedicați din sistem.

Ce vă propuneți în perioada următoare?

Să consolidăm această relație autentică cu clienții, să fim aproape de fiecare generație și să continuăm să inspirăm încredere. Pentru că, dincolo de produse, aplicații sau campanii, esența CEC Bank rămâne aceeași: să fim banca timpului trăit cu sens.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 400 (15 noiembrie – 15 decembrie 2025). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Articole pe aceeași temă: