Cei 17 finaliști ai campaniei CelMaiBinePlatitJob.ro vin la Content Creators Conference

Campania inițiată de Caroli Foods Group CelMaiBinePlatitJob.ro se apropie de ultima etapă și cei 17 finaliști vin să-și prezinte ideile la  Content Creators Conference, eveniment care va avea loc pe 29 ianuarie la Radisson Blu Hotel.

10.000 de dolari pe lună, cu doar 10 ore lucrate pe săptămână, timp de trei luni este recompensa pusă la bătaie de Caroli Foods Group pentru cel sau cea care va veni cu cea mai bună idee de promovare a gamei Maestro.

Campania a debutat în toamna anului trecut și se va încheia pe 15 februarie 2019  cu anunțarea marelui câștigător. În competiție s-a putut înscrie oricine a dorit, indiferent de experiența anterioară în marketing, cu condiția să fi avut vârsta mai mare de 16 ani la momentul încheierii campaniei – 15 februarie.

Campania CelMaiBinePlatitJob.ro, în cifre:

  • Peste 10.000 conturi create pe platforma CelMaiBinePlatitJob.ro dintre care 8.700 de judecători și 1.700 de creatori
  • Aproape 1.000 de idei înscrise în competitie; dintre acestea, doar 585 au fost validate de organizatori pentru a intra în competiție
  • 93 idei au fost înscrise în contul creatorilor, dar nu au fost trimise la juriu. 109 idei au fost revizuite în urma feedback-ului juriului.
  • Peste 7.500 de like-uri primite de idei pe Facebook și YouTube
  • Peste 28.000 minute vizionate pe YouTube
  • Peste 67.000 Facebook reach

Pentru identificarea celei mai potrivite idei de promovare a gamei Maestro, organizatorii competiției au alcătuit și un juriu format din 10 experți, cu experiență și expertiză în marketing și comunicare, dar și în domenii complementare: Cristian China-Birta – Digital Expert, Andrei Cânda – Research Expert, Alexandra Dimitriu – Media Expert, Cristian Manafu – Digital Expert, Alexandru Negrea – Digital Expert, Mugur Patrascu – Marketing Strategy Expert, Anca Rancea – PR Expert, Adina Vlad – Research Expert, Tudor Cuciuc – Creative & Photographer și Laura Georgescu-Baron – Production Expert.

Criteriile de jurizare au ținut cont de respectarea valorilor și atributelor brandului, inovația în categorie, mai exact gradul în care propunerea reușește să iasă din clișeele categoriei și să inoveze comunicarea mezelurilor. De asemenea, a fost punctat factorul de memorabilitate – gradul în care propunerea reuşeşte să rămână în mintea consumatorilor pe termen lung şi să nască reacţii de apreciere puternice. Nu în ultimul rând, s-a ținut cont de implementare – măsura în care propunerea se poate pune în practică și factorul cumpărare – gradul în care propunerea determină privitorul să încerce și să cumpere produsul.

Cum s-a calculat punctajul? 20% din reacțiile obținute pe YouTube și Facebook; 40% – din voturile obținute în cadrul platformei de la Judecători, iar 40% – de la juriul de experți.

În baza notei finale, 17 idei au ajuns în faza de prezentare, ce va avea loc în cadrul Content Creators Connference din data de 29 ianuarie. În baza prezentării care se va face în fața juriului de specialiști, cinci idei vor fi alese pentru marea finală. Cei cinci finaliști își vor susține ideea în fața Boardului, în discuții individuale. Boardul care decide angajarea celui mai creativ român este format din 7 specialiști. Fiecare dintre aceștia va avea dreptul să aleagă, în orice moment al competiției, o idee pe care să o trimită direct în semifinală, folosidu-se de Golden Ticket-ul pe care-l are la dispoziție.

Content Creators Conference are loc marți, 29 ianuarie, la Radisson Blu Hotel. Detalii despre conferință aici

De ce să participi la Content Creators Conference?

Vei beneficia de know-how despre ce fel de conținut trebuie folosit, cum poți folosi Instagram și Youtube pentru brandul tău, ce fel de imagini și de filme trebuie să faci, cum sa gândești povestea pentru compania și brandul tău.

Te poți înscrie aici