Marketing

Cele mai puternice 100 de branduri româneşti în 2018

Reading Time: 2 minute

Campionul celor mai puternice branduri româneşti în 2018 este Borsec, care se menține și anul acesta în fruntea clasamentului realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz. Pe locul al doilea în top regăsim Gerovital, urmat de Dorna. Top 10 este completat de ArcticDero, eMAG, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia și Dedeman.

Aflată la a noua ediţie, conferința BrandRo, organizată de Revista Biz, prezintă rezultatele studiului realizat de compania de cercetare Unlock Market Research în 2018.

Ediția din acest an a studiului denotă multă coerență, cu un top 10 foarte stabil, care confirmă direcțiile din anii anteriori, apele minerale fiind în continuare în creștere. Cele mai notabile schimbări vin din zona categoriei de băuturi alcoolice, în special pe segmentul berii, unde mărcile românești au reușit anul acesta să se facă remarcate și să avanseze consistent în top.

Top 100 cele mai puternice branduri românești poate fi descărcat gratuit completând formularul următor:

[gravityform id=”7″ title=”false”description=”false” ajax=”false”]

Top 100 cele mai puternice branduri românești măsoară puterea mărcilor româneşti din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate care le este acordată de către consumatori, fără a lua în calcul indici financiari și comerciali. Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, împărţire pe sex și vârstă a populaţiei între 18 şi 55 de ani. Performanţa mărcilor româneşti este măsurată în baza a trei indicatori: importanța mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei. Importanţa unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling) și toate analizele, au fost realizate la nivel de categorie, în total având 10 categorii de produse.

Studiul integral se regăsește în suplimentul editorial „100 cele mai puternice branduri românești”, disponibil în ediție tipărită sau PDF. Costul de achiziție este 35 lei (TVA inclus) pentru varianta electronică și 60 lei (TVA inclus) varianta fizică. Proiectul se poate comanda la adresa de email lelia.petrescu@revistabiz.ro.

Team

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

15 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago