Cercetare old school, dar cool

La 15 ani de la infiintare, D&D Research se relanseaza cu o noua pozitionare, noi instrumente de lucru si un nou sediu.  

Lansata in 2000 de o echipa formata din Dan Petre, Phd. (Business Developer), Dragos Iliescu, Phd. (Chief scientist), Vlad Tureanu (Quantitative Director) si Cosmin Peleasa (Head of statistics and analysis), agentia D&D Research a semnat rapoarte de cercetare pentru branduri din toate segmentele de business. De-a lungul celor 15 ani, clientii agentiei au fost atat companii (Pepsico, Agrana, Raiffeisen Bank, Omega Pharma, Rombat, Lafarge, Piraeus Bank, Universitatea Bucuresti, Pheonix Media, Peli Filip) cat si agentii de publictate, media sau branding (DDB Romania, Leo Burnett, Lowe & Partners, OMD Media Group, Bridge Communication, Brandient – cu brandurile H&M, La Fantana, Petrom, Samsung, Otter, Delaco, Leroy Merlin, Vodafone).

Anul acesta, atelierul de research  trece de la promisiunea “Cel putin doua solutii” la cea de “Cool, old school”. Prin aceasta noua pozitionare, echipa D&D Research doreste sa-si comunice principalul avantaj competitiv: are un melanj unic de competente pentru ca reuneste intr-o echipa bine sudata experti in psihologie, sociologie, comunicare si statistica. Acesti oameni sunt in acelasi timp teoreticieni cu multa scoala, activi in comunitatile academice de profil (de unde conceptul de “old school”), dar si practicieni cu experienta consistenta in cercetarea aplicata (de unde ideea de “cool”).

“Old school” vorbeste depre “ce face” agentia, despre metodologie si faptul ca stapaneste foarte bine principiile sanatoase ale research-ului stiintific, facut ca la carte, iar “cool” vorbeste despre “cum face” asta – deschis si flexibil, cu bugete prietenoase.

“Suntem asadar un atelier de research. Nu am fost si nici nu vrem sa devenim o corporatie. Poate tocmai de aceea ne place in continuare ceea ce facem si ne implicam personal in toate proiectele” explica Dan Petre, Business Developer.

De-a lungul celor 15 ani de activitate,  membrii fondatori ai D&D Research au dezvoltat alte cinci business-uri conexe celui de cercetare, prin care acopera principalele ramuri ale psihologiei aplicate si ale stiintelor comportamentale: Test Central (cel mai mare publisher de teste psihologice din tara noastra); SHL Romania (distribuitorul autorizat al solutiilor de assessment si talent management CEB SHL Talent Management™); OWA – Organizational Wellbeing Assessment (programe pentru evaluarea si dezvoltarea strategiilor de wellbeing in organizatii); Parenting Romania (platforma online de teste psihologice pentru copii si adolescenti) Pemeserie (platforma online de teste pentru orientare profesionala)

Cele cinci entitati si D&D Research sunt reunite prin viziunea comuna de “psihologie aplicata in business” sub umbrela marcii Psyence.

“De altfel, pozitionarea D&D Research este in linie cu filozofia de ansamblu a grupului Psyence, “psihologie aplicata in business”. Noi le oferim clientilor o cercetare de piata personalizata, realizata de cei mai experimentati profesionisti de psihologie aplicata din Romania, pentru a-i ghida in deciziile lor de business”, completeaza Dragos Iliescu, Phd. (Chief scientist).

Intrarea in aceasta noua etapa de dezvoltare a business-ului de research coincide si cu mutarea intr-o casa noua, in zona Gradina Icoanei