Mediapost Hit Mail: Românii au câștigat în 2023 premii prin tragere la sorți de aproximativ 10 milioane de euro
Valoarea totală a premiilor din promoțiile de consumatori cu tragere la sorți desfășurate de companiile românești în anul 2023 a fost...
Valoarea totală a premiilor din promoțiile de consumatori cu tragere la sorți desfășurate de companiile românești în anul 2023 a fost...
Cheltuielile companiilor cu inteligența artificială generativă (Gen AI) vor crește în 2024 cu 30%, de la aproximativ 16 miliarde de dolari...
Aproximativ 25% dintre situațiile negative semnalate de consumatorii români nu sunt cauzate de calitatea produselor sau serviciilor, ci sunt legate de...
La începutul acestui an, Puma a anunțat formarea unui „consiliu pentru tineret” format din influenceri ecologiști din generația Z, care va...
Experiențele online captează tot mai mult atenția consumatorilor, în special pe cea a generațiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media...
Piața de retail media din România va crește cu aproximativ 35%, în 2023, potrivit Footprints AI, companie românească ce operează una...
Sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,3 miliarde de euro la finalul anului 2022, valoarea fiind ușor peste cea înregistrată...
Industria media a intrat într-o perioadă de flux, ceea ce înseamnă că un proprietar de media este provocat de schimbările structurale...
Măsurile de plafonare și compensare a prețurilor la energie ar trebui să ia în calcul nevoile specifice ale gospodăriilor, făcând diferența...
În perioada 25-27 noiembrie, Snickers îi invită pe vizitatorii ParkLake Shopping Center (Str. Liviu Rebreanu 4, București) să își elibereze emoțiile...
Băneasa Shopping City, alături de agenția de comunicare Oxygen, lansează o nouă campanie de Crăciun, prin care invită consumatorii să intre...
Conform studiului Tech Trends 2022 realizat de Starcom România, tehnologia devine tot mai mult parte din viața de zi cu zi,...
Obiceiurile consumatorilor spun multe despre care vor fi noile tendințe și, pe măsură ce anul se apropie de închidere, nu privim...
Personalizarea mesajelor de comunicare generează performanță și rezultate mai bune pentru clienți. Companiile care cresc mai rapid generează cu 40% mai...