În această primăvară, chef Cezar Predescu a lansat Caupona, un restaurant gastronomic care aduce în nordul Capitalei, în zona Primăverii, noua bucătărie românească contemporană, cu influențe din cultura italiană.
Investiția inițială a fost de aproximativ 400.000 euro, iar investițiile financiare vor continua în dezvoltarea unor proiecte educaționale din aria gastronomică.
„Pentru realizarea unui restaurant gastronomic este nevoie de o investiție importantă. De asemenea, ne dorim să dezvoltăm proiecte educaționale care să crească industria ospitalității locale, ceea ce implică noi investiții”, spune chef Cezar Predescu.
Dezvoltat în perioada de pandemie, în care era foarte importantă distanțarea socială, Caupona dispune și de o bucătărie de produs care îmbină inovația, ingredientele premium și tehnicile moderne, unde totul se construiește în jurul clientului.
Cezar Predescu a studiat și s-a format ca chef în Roma, capitala Italiei, unde a profesat în domeniul gastronomiei timp de peste 20 ani.
Astfel, în cadrul restaurantului Caupona, chef Cezar Predescu propune meniuri în care predomină noua bucătărie românească, unde mâncarea tradițională locală este reinterpretată într-un mod contemporan, la care alătură o bucătărie italiană modernă.
“La Caupona integrăm și noua bucătărie românească, pe care o îmbinăm cu tehnica și maturitatea din bucătăria italiană, dar povestim și punem în farfurie într-o cheie creativă și neobișnuită”, spune chef Cezar Predescu.
Restaurantul Caupona este locul ideal pentru cei care își doresc experiențe culinare speciale, cu atenție la detalii în cadrul fiecărui proces, de la alegerea materiei prime, pregătirea preparatelor, până la servirea într-o ambianță elegantă, dar în același timp casual.
„La noi totul se construiește în jurul clientului, având un model de comunicare a tuturor proceselor care stau în spatele unui preparat, a unui produs și a unei acțiuni din cadrul unei bucătării de produs, ceea ce cred că poate stârni anumite curiozități”, povestește chef Cezar Predescu.
Restaurantul Caupona vizează clienții care caută experiențe gastronomice și sunt curioși și deschiși să experimenteze noi gusturi și concepte care îmbină autenticitatea și noutatea, clienții din bussines care caută o locație premium și turiștii care vor să descopere noua bucătărie românească, în care se regăsesc și elemente din bucătăria italiană.
Începând cu luna mai, Philips România și SOS Satele Copiilor își unesc forțele în beneficiul copiilor din medii vulnerabile, prin…
„Păstrează aroma naturii, dar și personalitatea” este mesajul noii campanii semnate de Oxygen pentru brandul de băuturi vegetale Carpos, din…
Ferrari tocmai și-a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2024, demers care s-a soldat cu o vânzare de…
La un an de la lansarea pe piața din România, Raiffeisen Digital Bank pregătește un produs de creditare exclusiv digital.…
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…