Business Companii Stiri

Cifra de afaceri Pink Post, în creștere cu 6%

9 iun. 2021 2 min

Cifra de afaceri Pink Post, în creștere cu 6%

Reading Time: 2 minute

Pink Post, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de servicii poștale private din România, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 91 milioane de lei, în creștere cu 6% față de anul precedent. Pink Post a devenit cel mai mare operator privat de servicii poștale din țară după numărul de trimiteri, prin livrarea a 770 milioane de plicuri în perioada 2010-2020 și 1 miliard de materiale publicitare adresate și neadresate, având o contribuție totală de aproximativ 33 milioane de euro la bugetul de stat.  

În 2020, Pink Post a efectuat peste 116 milioane de trimiteri poștale, în creștere cu 7% față de 2019. Pe segmentul de trimiteri publicitare neadresate, compania a livrat anul trecut peste 177 de milioane de materiale.

„2020 a fost un an plin de provocări și incertitudine și pentru mulți a fost dificil să se mențină pe linia de plutire. Cu atât mai mult contează pentru noi că am rămas pe locul întâi în topul operatorilor privați de servicii poștale în ceea ce privește numărul de trimiteri, lucru ce ne confirmă că serviciile noastre sunt bine adaptate cerințelor pieței și vin în întâmpinarea nevoilor consumatorilor pe acest segment. Am încheiat anul cu profit și am continuat să creștem raportat la 2019, și vrem să păstrăm acest trend și pentru 2021”, a spus Cristi Petcu, CEO Pink Post.     

200 de mașini

În 2020, poștașii Pink Post au parcurs pe jos aproximativ 25 milioane km și au condus 40 milioane km pentru livrarea sutelor de milioane de plicuri care au ajuns la românii din toată țara; compania are o flotă de 200 de mașini și o echipă de peste 1600 de angajați, livrând pentru cei peste 200 de clienți. Printre aceștia se numără și cele mai mari companii din industrii precum utilități, retail, instituții financiar bancare sau companii din industria telecomunicațiilor.

Din punct de vedere al numărului de trimiteri realizate în 2020, cele mai mari volume au fost în București și Ilfov, cu 24% din totalul la nivel național.

Octra Holding

Istoria Pink Post a început în 2009, odată cu lansarea companiei de servicii poştale Total Post. Doi ani mai târziu, în 2011, Total Post a achiziţionat TCE Post, iar în 2017, compania a anunţat extinderea operațiunilor prin fuzionarea cu Postmaster. Compania a devenit astfel membră a grupului Octra Holding, deținut de Octavian Radu. Fuziunea a fost urmată de un proces de rebranding, la finalul căruia aceasta a devenit Pink Post.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: