Stiri

Colosseum Mall va avea cinematograf. Happy Cinema va deschide 5 săli de proiecție

Reading Time: 2 minute

Colosseum Mall și Happy Cinema au ca scop deschiderea în cursul anului viitor a unui cinematograf premium, cu 5 săli de proiecție și aproximativ 400 de locuri.


Investiția bugetată pentru Happy Cinema Colosseum se ridică la 1,4 milioane euro și va aduce în Colosseum Mall o serie de noutăți în termeni de design, facilități și tehnologie.


„Happy Cinema Colosseum este unul din cele mai importante proiecte dezvoltate de noi, atât din punct de vedere al locației, dar și al viziunii inovatoare și al bugetului alocat. Este un proiect prin care aducem la un alt nivel experiența cinematografică pentru cinefili, printr-o calitate tehnologică remarcabilă și un design prin care promitem un confort maxim proiectat pentru a oferi momente de relaxare absolută. Happy Cinema Colosseum este gândit astfel încât clienții să se poată bucura de dotări premium într-un cinematograf modern și inovator. Ceea ce ne dorim este ca spectatorii să simtă că pășesc în lumea magică a vedetelor de cinema.”, declară Ecaterina Mateescu, administrator Happy Cinema.


Pentru cinematograful din Colosseum Mall, Happy Cinema a prevăzut logistică și tehnologie de ultimă generație, de la echiparea și design-ul sălilor de cinema și a holurilor, până la sistemele de proiecție și sunet. Clasicele scaune de cinema vor fi înlocuite cu fotolii de cinema, iar în sala premium clienții se vor putea bucura de fotolii reclainer. În plus, echipamentele de videoproiecție digitale cu lămpi vor fi înlocuite în acest proiect cu videoproiectoare a căror sursă de lumină este bazată pe tehnologia laser. Nu în ultimul rând, spațiile vor fi astfel gândite încât să găzduiască evenimente private, precum și conținut alternativ, de la teatru până la spectacole variate.


„Ultimii ani au adus o serie de noutăți în ceea ce privește preferințele clienților noștri, iar multe dintre acestea se reflectă în strategia de dezvoltare pe mai departe a centrului comercial Colosseum Mall. Personalizarea, serviciile premium și facilitățile centrate pe experiența offline a clienților noștri reprezintă un deziderat atât pentru noi, cât și pentru partenerii noștri. Proiectul gândit de Happy Cinema se aliniază perfect cu obiectivele noastre și ne bucurăm foarte mult să colaborăm cu acest brand românesc de succes.”, a adăugat Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall.


Happy Cinema este un brand de cinematografe cu capital 100% românesc, înființat în anul 2012. În prezent Happy Cinema deține o rețea de 8 cinematografe la nivel național.


„2023 a fost anul în care prezența publicului la cinema s-a apropiat de cea din perioada de dinainte de pandemie, dar și anul în care am început dezvoltarea rețelei noastre în afara României. Am inițiat această dezvoltare cu o locație în Republica Moldova și intenționăm o extindere a rețelei în Bulgaria, Serbia și Ungaria.”, a completat Ecaterina Mateescu.

Anual, cinematografele Happy Cinema sunt vizitate de peste 400,000 de clienți.

Cristi Dorombach

Recent Posts

România a aderat la Proiectul European pentru Infrastructura de Date Genomice

România este parte a Proiectului European pentru Infrastructura de Date Genomice (GDI), o etapă importantă în consolidarea capacităților țării noastre…

2 ore ago

LYNX Festival îl aduce în România pe Morten Hilmer, unul dintre cei mai cunoscuți fotografi de natură

Ediția a 2-a a LYNX Festival (4 - 9 iunie) îl aduce în România pe Morten Hilmer, unul dintre cei…

2 ore ago

România va avea un cablu electric ce se va lega cu Azerbaidjanul. A fost semnat un memorandum de înțelegere

În aplicarea Acordului între Guvernele Republicii Azerbaidjan, Georgia, România și Ungaria privind Parteneriatul Strategic în domeniul Dezvoltării și Transportului Energiei…

3 ore ago

Ștefan Chirițescu, McCann: Brandurile au nevoie de prospețimea unor trenduri noi, dar mai ales de credibilitate și relevanță, ca să poată performa

Cu EFFIE 2024 care bate la poartă, ne gândim parcă și mai mult la importanța strategiei în comunicare. Astfel, Biz…

4 ore ago

PPC România & DDB: Energie pentru rebranding

Grupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, prin care a marcat trecerea la…

4 ore ago

Cosmetic Plant continuă seria de lansări cu două noi game pentru protejarea și îngrijirea pielii în sezonul de vară

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în sezonul…

5 ore ago