Marketing

CompetitIAA 3.0

23 oct. 2013 2 min

CompetitIAA 3.0

Reading Time: 2 minute

<p> <strong>IAA Young Professionals lanseaza cea de-a treia editie a CompetitIAA, concurs care ofera studentilor pasionati de marketing si comunicare sansa unei experiente practice in domeniu, prin simularea unui pitch platit in fata a patru clienti mari: Ursus, Leo Burnett, Mediafax si Fundatia Noi Orizonturi.</strong></p> <p>  </p> <p> ”Sunt foarte multi studenti care vorsa lucreze in comunicare, iar in CompetitIAA au sansa sa isi testeze ideile intr-un mediu foarte aproape de realitate: cu un brief pe o situatie de comunicare clara si actuala, al unui client real si cu pitch-uirea propunerilor direct in fata celor care au putere de decizie pe brandul respectiv. Ne bucuram ca anul acesta am reusit sa convingem patru clienti sa asculte si sa evalueze ideile studentilor: o companie mare, o agentie importanta, un trust media si un ONG cu activitate nationala, adica toate domeniile de care un pasionat de comunicare poate fi interesat. Sper sa avem cat mai multi generatori de idei care sa se inscrie in CompetitIAA 3.0, pentruca noi am pregatit brief-uri provocatoare de creativitate si premii care sa rasplateasca ideile convingatoare”, a spus Nicoleta Deliu, presedintele IAA YP.    </p> <p>  </p> <p> Pentru a putea intra in CompetitIAA 3.0., studentii trebuie sa isi faca propria lor “agentie” si sa urmeze pasii de inscriere. In <strong>prima etap</strong><strong>a</strong>, echipe formate din 3-4 studenti sau masteranzi trebuie sa completeze formularul de inscriere pana pe3 noiembrie, disponibil pe<a href=”http://www.competitiaa.ro”> www.competitiaa.ro</a>.</p> <p>  </p> <p> <strong>Etapa a doua</strong> va incepe pe 5 noiembrie, cand cele 20 de echipe finaliste selectate vor fi anuntate in cadrul unei sesiuni de debriefing cu un specialist in comunicare. In urma acestei sesiuni, se vor trage la sorti cinci echipe finaliste pentru fiecare din cele patru brief-uri. <strong>Prezent</strong><strong>a</strong><strong>rile finale</strong>, atunci cand echipele au sansa sa isi dovedeasca performanta in fata celor patru clienti, vor avea loc pe 21 si 22 decembrie.</p> <p>  </p> <p> ”Experienta castigata in provocarea lansatade IAA Young Professionals vine pentru a da libertatea mintilor creative sa se exprime intr-un cadru care depaseste sfera teoriei sau a mitului ca ideile bune pot sa vina doar de la oameni cu cunostinte vaste in spate. Prin prisma proiectului participantii au acces la un networking bine inchegat si de ce nu, la posibilitatea  de a avea un job chiar in industria de marcomm. Credem mult in entuziasmul si dorinta oamenilor care vor sa lase o amprenta in munca lor, tocmai de aceea am pregatit aceasta provocare pentru ei”, a spus Diana Lupescu, membru IAA YP si Project Manager CompetitIAA.</p> <p>  </p> <p> Pe langa oportunitatea de a interactiona cu clienti reali si testarea abilitatilor in domeniu, echipele castigatoare vor fi rasplatite cu premii in bani. Ca element de noutate, CompetitIAA 3.0 aduce echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialisti in comunicare, care ii vor ghida si indruma pe tot parcursul rezolvarii briefurilor.</p> <p>  </p> <p> Editiile anterioare CompetitIAA au avutrezultate peste asteptari: peste 250 de participanti inscrisi in 70 de echipe, 200 de persoane care s-au bucurat de traininguri cu profesionisti din domeniu, precum si de suportul organizatiilor studentesti.</p> <p>  </p> <p> Pentru informatii suplimentare:</p> <p> Diana Lupescu, Project Manager CompetitIAA 3.0</p> <p> E-mail: diananicoleta.lupescu@gmail.com</p> <p> Telefon: 0740 050 419</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: