Cum să-ți reîncarci brandul?

Cum să-ți reîncarci brandul?

GT – agenție de producție creativă, aduce în România, în parteneriat cu Yupcharge, lider mondial în fabricarea de stații de încărcare pentru dispozitive mobile, o soluție de impact pentru comunicarea de brand, generarea de engagement dar și rezolvarea problemei bateriilor descărcate pentru telefon, laptop sau alte dispozitive mobile. Este vorba despre diferite tipuri de stații de încărcare, de la produse

Oxygen își deschide birou la Cluj

Oxygen își deschide birou la Cluj

Agenția independentă de comunicare Oxygen își deschide filială la Cluj-Napoca, ca parte a strategiei companiei de a se dezvolta și a fi alături de mediul de afaceri dinamic din zona de Nord-Vest a țării. Ruxandra Marin, Senior Partner, parte din echipa Oxygen încă de la înființarea companiei, va coordona operațiunile locale ale agenției, arată compania, într-un comunicat de presă. Oxygen

RDbot – tendințele anului în comunicare

RDbot – tendințele anului în comunicare

Agenția Rogalski Damaschin a lansat raportul ”Tendințele Anului 2017 în Comunicare” prin intermediul RDbot, un program special creat pentru a oferi utilizatorilor o privire în viitor față de modul în care comunicarea și inovațiile tehnologice se influențează reciproc. Raportul identifică peste 10 tendințe diferite ale anului 2017 și analizează modul în care acestea influențează comunicarea brandurilor, a companiilor și a

Comunicatorii la raport

Comunicatorii la raport

O industrie deopotrivă iubită și urâtă, care pare unită, din exterior, și care a evoluat în cei aproape 24 de ani de existență către profesionalizare și maturizare, PR-ul în România a ajuns astăzi un domeniu consolidat, care este indispensabil oricărui business. Cu toate acestea, ca orice industrie în dezvoltare, au apărut diverse probleme care afectează orice segment în plină consolidare:

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare dă startul înscrierilor de toamnă

Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare dă startul înscrierilor de toamnă

Au început înscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication şi Modulul Strategic Marketing & Communication. Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesioniştilor din marketing şi comunicare.Modulul Digital Marketing & Communication se adresează mid managerilor şi seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea în mod strategic a digitalului în planurile

Avantajul experientei de lider

Avantajul experientei de lider

Un brand deschizator de drumuri in social media are nevoie de o echipa permanent conectata la tendintele domeniului, dar si gata oricand sa inoveze, pentru a oferi cea mai buna experienta milioanelor de clienti ai Vodafone Romania. Pentru o companie cum este Vodafone Romania, activitatile din segmentul digital nu pot fi decat rezultatul colaborarii mai multor echipe, in functie de

Fara granite intre online si offline

Fara granite intre online si offline

Pentru echipa digitala Avon Romania, frumusetea conversatiei in mediul virtual nu mai are secrete. Poate si pentru ca la baza businessului companiei s-a aflat dintotdeauna dialogul direct cu clientii sai. Exact la fel ca in 1886, cand lua fiinta Avon, oamenii din companie se definesc si astazi ca fiind cei care faciliteaza conversatiile despre frumusete. Daca la inceput reprezentantele Avon

Telefonul la care taci

Telefonul la care taci

Fiica unui prieten l-a intrebat pe tatal sau de ce ea are telefon mobil din 2015 si carte de chimie din 2013. De ce nu sunt amandoua din acelasi an. El i-a explicat ca, din pacate, s-au inversat niste valori si telefonul a fost considerat mai important decat manualul. Fiul meu cand a auzit aceasta poveste a tinut sa explice

Pasiune si rigoare in banking

Pasiune si rigoare in banking

Raspunde de anul trecut de comunicarea externa pe tot grupul Erste, motiv pentru care invatarea limbii germane a fost o prioritate pentru Carmen Staicu, care se afla de cinci ani la Viena. M-am vazut cu Carmen Staicu dimineata devreme. Avea inca o intalnire stabilita la ora 10 si mi-a spus zambind plina de energie ca se trezeste inca la ora

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

10 trenduri care influenteaza brandurile in 2016

ZenithOptimedia (ZO) a dezvaluit cele 10 trenduri care reflecta modul in care tehnologia contribuie la rolul din ce in ce mai amplu pe care dispozitivele mobile il vor dobandi, oferind astfel noi oportunitati de interactiune pentru branduri si consumatori. Punctul de plecare pentru cele 10 trenduri este cel mai recent raport de cercetare realizat de ZO in parteneriat cu GlobalWebIndex