Stiri

Concentrix a achiziționat Webhelp. Tranzacție de 4 mld. $

Reading Time: 2 minute

Concentrix Corporation (NASDAQ: CNXC), furnizor global de servicii și tehnologii customer experience (CX), a anunțat că a încheiat tranzacția cu Webhelp și că integrarea celor două companii este în curs de desfășurare. Până ce noua entitate combinată își va definitiva denumirea, aceasta va opera sub numele comercial Concentrix + Webhelp.

Noua entitate combinată poziționează și mai puternic Concentrix + Webhelp ca lider global în customer experience, cu o gamă extinsă de soluții de Inteligență Artificială (AI) generative, capacități digitale și servicii de înaltă valoare. De asemenea, își consolidează întreg parcursul în CX, având una dintre cele mai robuste și echilibrate prezențe globale din industrie, pentru a ajuta branduri de top din întreaga lume să transforme experiențele clienților și să își atingă obiectivele de afaceri.

„Sunt bucuros să pornim împreună în această nouă călătorie și cred că, unindu-ne forțele , suntem într-o poziție unică pentru a redefini industria și a proiecta, construi și gestiona viitorul customer experience (CX) pentru clienții noștri. Doresc să le mulțumesc experților noștri din întreaga lume care au făcut acest lucru posibil. Este cu adevărat o onoare să lucrez cu o echipă atât de diversă și talentată”, a declarat Chris Caldwell, CEO al Concentrix + Webhelp.

Totodată, compania le urează bun venit celor doi noi membri ai Consiliului de Administrație, Olivier Duha și Nicolas Gheysens. Olivier Duha este antreprenor, filantrop, co-fondator și fost CEO al Webhelp și va ocupa funcția de Vicepreședinte al Consiliului de Administrație. Nicolas Gheysens este Partener la Groupe Bruxelles Lambert (“GBL”), cel mai mare acționar al companiei în urma tranzacției Concentrix + Webhelp, și aduce cu el o vastă experiență în investiții și la nivel de administrare, susținând de-a lungul anilor creșterea unor afaceri mari și de succes în toată Europa.

„Suntem norocoși să adăugăm în Consiliul nostru astfel de competențe solide și o experiență vastă în industria customer experience. Avându-i aproape pe Olivier și Nicolas, ne extindem expertiza internațională în conducerea de multinaționale complexe pe o direcție clară de creștere”, a declarat Kathryn Marinello, Președintele Consiliului de Administrație Concentrix.

Această tranzacție reprezintă un moment de referință, care aduce împreună doi lideri de piață, cu amprente, culturi, capacități și viziuni complementare pentru creștere în peste 70 de țări. La încheiere, tranzacția a fost evaluată la aproximativ 4 miliarde de dolari, incluzând datoria netă.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

2 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

3 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

4 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

4 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

4 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

4 ore ago