Brand Focus Marketing

Creatorul SOSTAC, PR Smith, pentru prima dată în România

5 nov. 2019 2 min

Creatorul SOSTAC, PR Smith, pentru prima dată în România

Reading Time: 2 minute

Institutul de Marketing l-a adus pentru prima dată în România pe creatorul modelului de business SOSTAC, PR Smith, pentru un training intensiv de planificare de marketing.

Academia de Marketing este proiectul care a reunit 30 de profesioniști activi în strategia de marketing a BCR, cu scopul de a alinia  compania la nevoile clienților și de a utiliza optim instrumentele și de criteriile comune în planificarea și măsurarea performanței de marketing.

Modelul SOSTAC ocupă cel de-al treilea loc în lume ca popularitate în sondajul Chartered Institute of Marketing (CIM), fiind ușor de reținut și asigurând structurarea planurilor pentru activități variate de planificare.

Marketingul planificat și măsurat, motorul principal de performanță

Lipsa comunicării și a colaborării interdepartamentale sunt doar câteva dintre motivele pentru care multe planuri de marketing dau greș.

Pentru prima dată a fost livrat la BCR un training cu o echipă cross-funcțională, care a realizat un plan prezentat și a dezbătut cu reprezentanții celorlalte departamente, primind feedback de la vicepreședintele de Retail și Private Banking al companiei, Dana Dima Demetrian.

“Până nu știm să justificăm bugetele de marketing, să arătăm cum creăm valoare și cum multiplicăm fiecare investiție, nu putem să avem credibilitate în fața board-ului”, a concluzionat PR Smith la finalul sesiunii de training.

Primele rezultate

În cadrul BCR, proiectul Academia de Marketing va continua în următorii ani având în vedere rezultatele pozitive. Printre aceste rezultate se numără cei 30 de participanți mulțumiți, planuri de acțiune dezvoltate pentru un an de zile, colaborarea și cooperarea între echipe.

Trainign marketing echipa ncr

“Participăm permanent la cursuri și conferințe, însă acest training și Paul ne-au adus «back to the basics», înapoi la lucrurile esențiale, care ajută echipele să se concentreze pe ceea ce este cu adevărat important pentru a livra rezultate de business și valoare pentru client”, spune Laura Mihăilă Andrei, Marketing Manager, liderul și inițiatorul proiectului Academia de Marketing

“Am răspuns cu bucurie provocării lansate de BCR și ne-am mobilizat să construim cea mai potrivită soluție și un training de marketing personalizat, adaptat nevoilor echipei și cu cei mai buni profesioniști”, a completat Oana Sav, coordonator programe speciale, Institutul de Marketing.

Cine este PR Smith?

Paul Smith este practician în marketing, speaker, scriitor, consultant și nu în ultimul rând, autorul celebrului model de marketing SOSTAC. Paul a scris numeroase cărți de planificare strategică, comunicare și digital marketing și este speaker TedX. Pe lângă SOSTAC, specializările sale includ: strategie de marketing digital, planificare digitală, managementul schimbării, automatizare în marketing și creativitate în business și marketing.

Care sunt soluțiile Institutului de Marketing pentru companiile din România?

Cursurile de marketing și programele de training ale Institutului asigură participanților o abordare structurată cu accent pe însușirea și aplicarea imediată a celor mai noi instrumente și tehnici de marketing, în contextul concret al organizațiilor.

În ultimii 8 ani, Institutul de Marketing a pregătit 2000 de cursanți, dintre care mai bine de 400 au parcurs cel puțin un modul certificat internațional. Dintre absolvenții certificați, peste 10% lucrează ca profesioniști de marketing în țări precum Marea Britanie, Franța, Cehia, Ungaria sau Malawi.

Institutul de Marketing a fost creat în parteneriat cu Oxford College of Marketing și More Marketing Solutions, pentru a oferi sprijin local în România tuturor marketerilor interesați de performanța profesională la standarde internaționale prin calificări CIM (Chartered Institute of Marketing).

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: