Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România

Noi programe de transformare profesională pentru practicienii de marketing din România

Institutul de Marketing organizează la Bucureşti prima seară deschisă din această toamnă în care lansează trei programe avansate complexe recunoscute internaţional: Digital Diploma in Profesional Marketing, noua structură a Diploma Chartered PostGraduate şi programul de Marketing Leadership¸dedicat celor care conduc echipe de marketing puternice şi seniorilor în marketing care vor să îşi crească  contribuţia  la creşterea organizaţiilor în care lucrează.

Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Primul curs de Customer Experience din România, din 27 octombrie

Institutul de Marketing, în parteneriat cu Oxford College of Marketing, organizează, în premieră în România, cursuri de training și certificare internațională în Customer Experience. Cursurile încep în 27 octombrie şi durează până în luna martie a anului viitor. Programul debutează cu un weekend de cursuri intensive, pe 29 și 30 octombrie. Acestea vor avea loc în Bucureşti, sub îndrumarea lui

Cum faci profit cu valoare adaugata? De la Burberry la marketing de coafor

Cum faci profit cu valoare adaugata? De la Burberry la marketing de coafor

Cum si-a crescut Burberry profitul cu 50% crescand investitiile in marketing? Cum prospera un simplu salon de frumusete pe timp de criza fara sa reduca preturile? Exemplele nu sunt singulare, dar strategia din spate are acelasi fir rosu si o singura explicatie. Care este liantul si formula secreta din spatele succesului? Focusul pe experienta oferita utlizatorilor. Text de Oana Sav

Play-Doh. Curaj, sansa si viteza de reactie

Play-Doh. Curaj, sansa si viteza de reactie

De cate ori merg ca turist in Turcia si admir eficienta cu care se  livreaza aici majoritatea serviciilor,  imi vine in minte zicala “a a face bani din piatra seaca”. de Oana Sav O veritabila si asemanatoare lectie de marketing este cea  a americanilor care fac bani din … plastilina.  Datorita baiatelului meu de trei ani care se joaca entuziasmat

O noua serie de cursuri la Institutul de Marketing

O noua serie de cursuri la Institutul de Marketing

Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing lanseaza o noua serie traininguri si programe de certificare internationala in strategie digitala, managementul experientei oferite clientilor (Customer Experience) si evaluarea si monitorizarea performantei (Mastering Metrics).  Cursurile de strategie digitala incep in ianuarie si vor cuprinde un maraton de ateliere si weekenduri intensive cu tutori din Romania  si din Marea Britanie. Red

Marketing cu valoare adaugata

Marketing cu valoare adaugata

Oamenii de marketing si-au creat adesea o nedorita faima de cheltuitori de bugete care nu-si  justifica intotdeauna rezultatele. Mai mult, schimbarile disruptive si competitia tot mai feroce au scurtat dramatic durata medie  de viata a afacerilor profitable. Daca in anii ’50 durata medie de viata  a unei companii din topul S&P 500 era de aproximativ  61 de ani.  In prezent,