Marketing Lifestyle Stiri

Aur și argint pentru două specialități de cidru Strongbow

18 mai 2020 < 1 min

Aur și argint pentru două specialități de cidru Strongbow

Reading Time: < 1 minut

Strongbow Dry Rosé Cider și Strongbow Dry White Cider au câștigat medaliile de Aur și Argint la competiția europeană de excelență Monde Selection 2020, unul dintre cele mai renumite și reputate institute de certificare a calității din lume.

Strongbow Dry Rosé Cider, produs dintr-un soi de mere rare, cu pulpă roșie, cu o concentrație de alcool de 4,5, a fost lansat în România în 2019, iar Strongbow Dry White Cider (concentrație de alcool de 5%), în 2020,

”Cele două sortimente sunt cele mai recente lansări din portofoliul nostru de cidru, o categorie pe care suntem mândri că am adus-o în România în 2015 și am dezvoltat-o constant prin inovații și abordări creative de marketing.” – Sharon Annette, Marketing Director, Heineken România.

Heineken România are o cotă de piață de peste 80% din piața locală de cidru, cu un portofoliu care include brandurile Strangbow, Old Mout și brandul local Cidru Mândru.

Înființat în Bruxelles în 1961, Institutul Internațional pentru Calitate Monde Selection a certificat calitatea produselor de consum din toată lumea în ultimii 59 de ani. În 2020, mai bine de 3.200 de produse din peste 100 de țări au fost analizate, testate și degustate de un juriu de experți recunoscuți internațional, pe baza a peste 25 de criterii.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: