SoftOne România, membră a grupului de investiții Olympia Group, raportează o creștere a vânzărilor de peste 60% pentru soluțiile software în Cloud, pentru prima parte a anului 2021, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Creșterea a fost înregistrată pe segmentele de produse Cloud și Enterprise Mobility, care au permis digitalizarea rapidă a proceselor de business.
„Provocările întâmpinate de mediul de business din cauza pandemiei au demonstrat necesitatea transformării digitale pentru toate companiile. În prezent asistăm la o maturizare a pieței din România din punct de vedere al digitalizării operațiunilor. Am experimentat o cerere crescută pentru produsele și serviciile noastre în Cloud în prima jumătate a anului 2021 și ne așteptăm ca acest trend să continue la fel de puternic și în a doua parte a anului. Prioritatea noastră este să le oferim clienților cele mai avansate și inovatoare soluții de business în Cloud”, a declarat Alexandra Lucescu – Chief Operating Officer, SoftOne România.
Focus pe digitalizare
Odată cu accentuarea nevoii de digitalizare, companiile locale mici, mijlocii și mari au valorificat funcționalitățile oferite de platforma Soft1 Cloud ERP Series 5 pentru transformarea digitală a operațiunilor de business. Potrivit celui mai recent sondaj efectuat de SoftOne, peste 75% dintre clienții Cloud ai companiei au afirmat că soluțiile utilizate le-au facilitat operațiunile în timpul pandemiei, având un grad de satisfacție de 89%.
Printre cele mai importante beneficii ale aplicațiilor software în Cloud identificate de către utilizatori s-au numărat: posibilitatea de a lucra de la distanță, integrarea cu ușurință a aplicației cu alte soluții de business, precum platformele de e-commerce, și automatizarea proceselor de back-up și recuperare a datelor.
Cum plănuiește Ras Al Khaimah, cel mai nordic emirat din EAU, să atragă 3,5 milioane de turiști până în 2030…
5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…
Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…
Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…
KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…
La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…