Crestere de 63% pentru agentia digitala Interactions

Agentia digitala Interactions a inregistrat in prima jumatate a acestui an o crestere cu 63% a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la un total de 1,4 milioane de lei.

Cresterea a fost determinata atat de sporirea numarului de clienti ai agentiei, cat si de un volum mai mare de business cu clientii existenti. Totodata, echipa Interactions a crescut cu patru noi membri in comparatie cu anul trecut.

“Cresterea cifrei de afaceri intr-o perioada inca nefavorabila din punct de vedere economic demonstreaza ca ne facem bine treaba. Cresterea volumului de business cu clientii existenti indica faptul ca actiunile anterioare derulate cu noi au adus rezultate palpabile”, a declarat Adrian Alexandrescu, Managing Director al Interactions.

Compania estimeaza o crestere cel putin similara si pentru a doua jumatate a lui 2015 si cooptarea a inca 2-3 oameni in echipa. Interactions este o agentie digitala si de eCRM full service fondata in 2009 de Adrian Alexandrescu impreuna cu grupul Mediapost Hit Mail. Interactions ofera servicii de strategie, creatie, dezvoltare de programe de dialog cu consumatorii, design, copywriting, social media management, dezvoltare software si aplicatii mobile.