Carrefour România extinde campania de colectare a uleiului uzat în 11 locații noi
La patru ani de la lansare, Carrefour România extinde campania de colectare a uleiului alimentar uzat în șapte noi județe din...
La patru ani de la lansare, Carrefour România extinde campania de colectare a uleiului alimentar uzat în șapte noi județe din...
BRD și Asociația Ecoteca au lansat platforma CumStam.ro, un instrument gratuit care arată starea României prin date, statistici și grafice ușor...
Comisia Europeană și Europa Nostra au anunțat câștigătorii Premiului European pentru Patrimoniu / Premiul Europa Nostra 2023. Printre cei 30 de...
Creșterea ratei de ocupare a forței de muncă și reducerea numărului de persoane expuse riscului de sărăcie și de excluziune socială...
ONG-ul Între Vecini le oferă celor care locuiesc la bloc șansa de a deveni prosumatori, respectiv mici producători de energie electrică,...
UiPath Foundation, organizație non-profit care facilitează accesul la educație de calitate pentru copiii din comunități vulnerabile, a lansat Raportul anual pe...
Fundația Vodafone România a derulat în ultimii 10 ani proiecte în valoare de peste 5 milioane de euro destinate construirii, modernizării...
O echipă multidisciplinară de avocați specializați în litigii administrative și comerciale din cadrul Reff & Asociații | Deloitte Legal a obținut,...
BCR a publicat Raportul de Impact Social 2022, oferind o imagine de ansamblu asupra modului în care compania a contribuit la...
Anul acesta, CEZ a creat noi tradiții alături de partenerele de business și, împreună cu Fundația Iele Sânziene a sprijinit 400...
McDonald's introduce în restaurantele sale, în premieră în România, tăvi din plastic 100% reciclat și reciclabil. Inițiativa marchează, de asemenea, o...
Organizatorii festivalurilor UNTOLD și Neversea dau startul celei mai longevive inițiative de donare de sânge din România, BLOOD NETWORK, care a...
Compania Brother continuă parteneriatul început în urmă 5 ani cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB) pentru...
În cadrul campaniei tematice interne “ReFolosit înseamnă ReIubit” (From ReUsed to ReLoved) derulate în parteneriat cu Crucea Roșie România - Filiala Sector...