Stiri Marketing

Cum arată viitorul în social media? #bizsmscamp

26 nov. 2016 2 min

Cum arată viitorul în social media? #bizsmscamp

Reading Time: 2 minute

Oamenii din spatele brandurilor trebuie să se adapteze şi să asimileze schimbările, pentru a face faţă disruperii digitale care se întâmplă acum. Cu această afirmaţie şi-a început Tudor Galoş , Consumer Marketing Director, Microsoft România, prezentarea în cea de-a treia zi de conferinţă din cadrul evenimentului Social Media Snow Camp 2016.

Comunicarea se schimbă permanent, pentru că şi generaţiile s-au schimbat. A apărut generaţia z, care comunica cu imagini, sunt mai puţini optimişti şi îi interesează succesul lor. Nu îi mai interesează să facă o facultate, dar vor să se afirme. Astfel că acum, conteza să poţi să devii independent.

Brandurile au început să li se adreseze, ceea ce înseamnă că încep să comunice cu imagini. Studiile atestă faptul că 80% dintre consumatori se documentează online înainte să cumpere şi 83% îşi folosesc terminalele mobile când achiziţionează. Rating-urile şi review-urile bune sunt cele care conduc la vânzări mai mari, iar site-urile de e-commerce care au aceste elemente, cântăresc greu şi se convertesc în bani.

Fiecare producător trebuie să treacă prin schimbări importante, iar aici, Tudor Galoş menţionează că zona de mobile este foarte importantă – mobile first. O altă schimbare către care brandurile trebuie să se orienteze este Contentul video. 79% din traficul de internet va fi video până în anul 2018.

Tudor a dat exemplul Chinei care este liderul global în ceea ce priveşte comportamentul consumatorilor. 19,6% dintre chinezi cumpără online zilnic, spre deosebire de aproximativ 7% la nivel global.

Reprezentantul Microsoft a încheiat prezentarea cu un sfat pentru branduri, care trebuie să se adapteze noilor trenduri şi să vizeze integrarea campaniilor în zonele social, digital, dar şi offline. „Trebuie să ai campanii pe toţi paşii procesului de achiziţie.”.

Cu peste 12 ani de experienţă în poziţii de marketing locale şi regionale în cadrul companiei Microsoft şi peste 800 prezentări la activ, Tudor Galoş este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar şi pentru abordări inedite de marketing precum “Agile Marketing”. Tudor este şi cel care, alături de o echipă de oameni pasionaţi, a pornit în 2008 activităţile de Social Media ale Microsoft România, iar în prezent coordonează activităţile de Consumer Marketing în cadrul Microsoft România precum şi cele de Category Management pentru zona de dispozitive cu Windows.

Foto: Bogdan Epure

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: