Ca să readucă angajații, care s-au obișnuit să lucreze din confortul locuințelor, înapoi în birouri și să creeze un mediu prietenos, companiile apelează la cadouri dulci: evenimente și abonamente la ciocolată, beneficii care au crescut în popularitate în ultima perioadă de timp
Odată cu finalul pandemiei, companiile au demarat o serie de strategii în scopul întoarcerii la birou a angajaților și asigurării unui mediu de lucru prietenos pentru aceștia. Astfel, departamentele de HR au început să organizeze și alte evenimente inedite, care să îi motiveze și să-i relaxeze pe angajați, pe lângă c elebrele teambuilding-uri sau team dinners.
Printre acestea se numără și cele de tip choco-bufete, organizate periodic, timp de o oră sau două, în zonele de recepție ale companiilor sau în cele de servire a mesei.
Potrivit unor evaluări făcute de Chocolissimo, în 2023 a crescut numărul unor astfel de evenimente cu circa 200% față de 2022, iar pentru 2024 se prevede organizarea lunară a unor activități de acest tip.
Conceptele creative privind organizarea de evenimente dulci vin de obicei din partea organizatorului și furnizorului de ciocolată.
“Zilele trecute, am organizat Choco Flowers Day @the office, eveniment în cadrul căruia am amenajat choco-bufete cu specialități din ciocolată cu motive și gusturi florale. De asemenea, am lansat și conceptul Choco loves Coffee Day @the office, unde vedete sunt pralinele din ciocolată cu gust de cafea, servite alături de cafea de specialitate”
Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România
Evenimentele cu ciocolată sunt preferate de companii din domenii ca: banking, construcții, farma și beauty. Centrele comerciale mari apelează și ele la producătorii și furnizorii de produse din ciocolată premium personalizate, cu ocazia organizării de campanii punctuale de activare pentru brand-urile de lux din incintele lor. La astfel de activări, se organizează preponderant bufete de ciocolată tematice, în acord cu conceptul și campania de brand respectivă.
Pe lângă evenimentele cu ciocolată organizate de companii pentru angajați, în sediile corporate sau în locații de evenimente, fidelizarea și motivarea personalului se face și prin cadouri dulci ce conțin diverse produse din ciocolată premium. Astfel de cadouri sunt dăruite de sărbători ca 1 și 8 martie, Paște și Crăciun, dar și cu alte ocazii celebrate în companii.
“Avem cereri diverse pentru realizarea de cadouri personalizate, pentru momente speciale ce au loc în companii ca: întoarcerea unui angajat din concediul de creștere copil, aniversarea unui număr de ani în companie, bun-venit pentru noii angajați, atingerea anumitor obiective de către un angajat sau echipe. De asemenea, companiile au început să ceară cadouri cu ciocolată premium pentru marcarea momentelor când cei care ies la pensie își iau <la revedere> de la colegi”
Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România
Gusturile celor ce se ocupă în companii de beneficiile oferite angajaților s-au diversificat și rafinat în ultimii ani și în privința cadourilor personalizate. Astfel, câștigă tot mai mult teren beneficiile oferite sub formă de abonamente cu ciocolată premium. Unele companii își fac abonamente la furnizorii de ciocolată, care le asigură periodic pentru angajați diverse sortimente de praline cu mix-uri și gusturi speciale, care nu se găsesc în comerțul de masă.
“De asemenea, în sezonul rece avem multe solicitări pentru Hot Chocolate Day @the office, fie cu prezența echipei noastre, fie în sistem self-service. Companiile își fac abonament pentru livrarea de ciocolată caldă și comandă regulat pentru angajați”
Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…