Stiri

Cum își motivează companiile angajații cu cadouri dulci

Reading Time: 3 minute

Ca să readucă angajații, care s-au obișnuit să lucreze din confortul locuințelor, înapoi în birouri și să creeze un mediu prietenos, companiile apelează la cadouri dulci: evenimente și abonamente la ciocolată, beneficii care au crescut în popularitate în ultima perioadă de timp

Odată cu finalul pandemiei, companiile au demarat o serie de strategii în scopul întoarcerii la birou a angajaților și asigurării unui mediu de lucru prietenos pentru aceștia. Astfel, departamentele de HR au început să organizeze și alte evenimente inedite, care să îi motiveze și să-i relaxeze pe angajați, pe lângă c elebrele teambuilding-uri sau team dinners.

Printre acestea se numără și cele de tip choco-bufete, organizate periodic, timp de o oră sau două, în zonele de recepție ale companiilor sau în cele de servire a mesei.    

Potrivit unor evaluări făcute de Chocolissimo, în 2023 a crescut numărul unor astfel de evenimente cu circa 200% față de 2022, iar pentru 2024 se prevede organizarea lunară a unor activități de acest tip.

Ziua ciocolatei la birou, remediu pentru combaterea stresului angajaților

Conceptele creative privind organizarea de evenimente dulci vin de obicei din partea organizatorului și furnizorului de ciocolată.

“Zilele trecute, am organizat Choco Flowers Day @the office, eveniment în cadrul căruia am amenajat choco-bufete cu specialități din ciocolată cu motive și gusturi florale. De asemenea, am lansat și conceptul Choco loves Coffee Day @the office, unde vedete sunt pralinele din ciocolată cu gust de cafea, servite alături de cafea de specialitate”

Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România

Evenimentele cu ciocolată sunt preferate de companii din domenii ca: banking, construcții, farma și beauty. Centrele comerciale mari apelează și ele la producătorii și furnizorii de produse din ciocolată premium personalizate, cu ocazia organizării de campanii punctuale de activare pentru brand-urile de lux din incintele lor. La astfel de activări, se organizează preponderant bufete de ciocolată tematice, în acord cu conceptul și campania de brand respectivă.

Cadouri cu ciocolată  pentru cei ce se pensionează

Pe lângă evenimentele cu ciocolată organizate de companii pentru angajați, în sediile corporate sau în locații de evenimente, fidelizarea și motivarea personalului se face și prin cadouri dulci ce conțin diverse produse din ciocolată premium. Astfel de cadouri sunt dăruite de sărbători ca 1 și 8 martie, Paște și Crăciun, dar și cu alte ocazii celebrate în companii.

 “Avem cereri diverse pentru realizarea de cadouri personalizate, pentru momente speciale ce au loc în companii ca: întoarcerea unui angajat din concediul de creștere copil, aniversarea unui număr de ani în companie, bun-venit pentru noii angajați, atingerea anumitor obiective de către un angajat sau echipe. De asemenea, companiile au început să ceară cadouri cu ciocolată premium pentru marcarea momentelor când cei care ies la pensie își iau <la revedere> de la colegi”

Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România

Companiile își fac abonamente pentru livrarea de ciocolată premium

Gusturile celor ce se ocupă în companii de beneficiile oferite angajaților s-au diversificat și rafinat în ultimii ani și în privința cadourilor personalizate. Astfel, câștigă tot mai mult teren beneficiile oferite sub formă de abonamente cu ciocolată premium. Unele companii își fac abonamente la furnizorii de ciocolată, care le asigură periodic pentru angajați diverse sortimente de praline cu mix-uri și gusturi speciale, care nu se găsesc în comerțul de masă.

“De asemenea, în sezonul rece avem multe solicitări pentru Hot Chocolate Day @the office, fie cu prezența echipei noastre, fie în sistem self-service. Companiile își fac abonament pentru livrarea de ciocolată caldă și comandă regulat pentru angajați”

Aura Oprea, Local Business Owner, Chocolissimo România
Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

13 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

14 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

14 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

14 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

14 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

14 ore ago