Cum s-a vazut ziua indragostitilor online

Daca in ultimii zece ani cautarea pe Google a termenului generic “cadouri” a inregistrat o scadere de pana la 40%, totusi cautarile specifice de tipul “cadouri pentru ea” sunt in crestere

Agentia de marketing online Today’s a realizat o scurta analiza a ceea ce se intampla pe internet cand utilizatorii se preocupa de cum sa sarbatoreasca cat mai bine ziua iubirii, Valentine’s Day. Cum tendinta generala este spre cresterea tot mai mare a consumului de informatii si a documentarii prin dispozitive mobile, trendul s-a pastrat si pentru ziua de 14 februarie.

Cand vine vorba de cei mai cautati termeni pe Google, lista acestora incepe cu: “cadouri pentru el”, “cadouri pentru ea” si continua cu “cadouri ziua indragostitilor”, “cadouri pentru iubit”, “cadouri pentru iubita”, “cadouri personalizate”, “cadouri ziua indragostitilor pentru el” si “cadouri ziua indragostitilor pentru ea”. In comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, popularitatea dispozitivelor mobile a crescut cu pana la 14%. Agentia a observat o crestere a cautarilor de cadouri pentru ea, de la aproximativ 124.000 in 2015 la aproape 135.000 in 2016. In ceea ce priveste cautarea termenului de “cadou pentru el”, aici diferenta este similara, doar ca volumul total se apropie de 120.000 de cautari.

Foto: Dreamstime