Marketing Stiri

Sponsorul echipei nationale de fotbal

26 mart. 2015 2 min

Sponsorul echipei nationale de fotbal

Reading Time: 2 minute

Bancpost si Federatia Romana de Fotbal (FRF) au incheiat un parteneriat lor strategic, prin care banca devine Sponsorul Oficial al FRF si al Echipei Nationale de Fotbal.

Parteneriatul este incheiat pentru urmatorii doi ani, cu posibilitatea de prelungire ulterioara.

George Georgakopoulos Bancpost&Razvan Burleanu FRF_1
George Georgakopoulos, Bancpost, si Razvan Burleanu FRF

 

“Am sprijinit, in timp, domenii de interes pentru societate, precum educatia si cultura. Astazi, extindem contributia noastra si devenim partener al Federatiei Romane de Fotbal si al Echipei Nationale de Fotbal, intr-o perioada foarte importanta: preliminariile Campionatului European de Fotbal 2016 si calificarea la Campionatul Mondial de Fotbal 2018”, a declarat George Georgakopoulos, Presedinte Executiv Bancpost.

“In Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din Romania ne-am asumat ca obiectiv calificarea Echipei Nationale la toate cele trei turnee finale care vor urma pana in 2020: CE 2016, CM 2018, CE 2020. Este o promisiune puternica, in primul rand fata de romani, pentru indeplinirea careia avem nevoie de parteneri puternici precum Bancpost, care sa ne fie alaturi si care sa ne inspire”, a declarat Razvan Burleanu, Presedintele Federatiei Romane de Fotbal.

Bancpost este prezenta de 24 de ani pe piata locala si are o retea de 150 de unitati, 7 centre de afaceri corporate si 5 centre regionale retail. Banca gestioneaza un portofoliu de peste 1 milion de clienti corporativi, de retail si institutionali si este totodata unul dintre liderii pietei locale de carduri, dezvoltand o retea de peste 550 ATM-uri, 8.500 POS-uri si 200 APS-uri. Bancpost este partener exclusiv American Express pentru emiterea si acceptarea la plata a cardurilor de credit si este totodata reprezentant VISA si MasterCard.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: