Cannes Lions România, în parteneriat cu IAA România, organizează în dimineața zilei de 3 martie seminarul “How to win a Lion”.
Printre subiectele acoperite în cadrul acestui eveniment se numără: “tendințe în comunicarea globală, la care jurații sunt receptivi”,“arta de a construi un studiu de caz”,“categorii ș moduri de înscriere”, “istoria festivalului”, “diferențe dintre o lucrare înscrisă și una câștigătoare”, “opinia juraților din anii trecuți, despre ce înseamnă o idee de Cannes”, “cum să ratezi podiumul”, “coaching și setare mentală pentru o competiție internațională de talia Cannes”.
Participanții care au trimis până la 1 martie întrebări specifice despre studiile de caz la care lucrează sau pe care le-au avut înscrise în trecut, vor primi feedback personalizat de la speakerii evenimentului – Teo Migdalovici, ambasadorul festivalului în Romania, și Nic Lobo, Senior Award Manager, Cannes Lions.
Participarea la eveniment costă 50 de euro / persoană. Cei interesați pot lua legatura cu ruxandra.radu@iaa.ro.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…