Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Howard Smiedt: Cannes Lions a revenit la rațiunea originală a existenței sale

Ediția de anul acesta a festivalului Cannes Lions s-a încheiat de aproape o lună, suficient timp pentru primele bilanțuri. L-am invitat pe Howard Smiedt, Chief Creative Officer EMEA la Geometry Global, să ne împărtășească câteva din primele lui impresii de pe urma participării sale la acest eveniment. Esența Cannes Lions 2018 Cannes Lions 2018 a fost un festival mai ”svelt”,

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Agențiile românești pe scena Cannes Lions 2018

Un Leu de Aur, trei de Argint și cinci de Bronz – acesta este bilanțul participării agențiilor românești la ediția din acest an a Cannes Lions. În total agențiile din România au reușit să obțină 18 shortlist-uri. Singurul Gold Lion de anul acesta a fost câștigat de McCann Worldgroup România, agenția ajungând la un total de 33 de premii la

Bronz la Cannes pentru Vloggers’ Swap by Telekom și Leo Burnett Bucharest

Bronz la Cannes pentru Vloggers’ Swap by Telekom și Leo Burnett Bucharest

Campania ”Vloggers’ Swap”, realizată de Leo Burnett Bucharest pentru Telekom România, a câștigat un Bronze Lion la ediția de anul acesta a Festivalului Internațional de Publicitate de la Cannes, în categoria ”Social Community Building & Management”. Campania a avut două nominalizari, printre care una în categoria ”Use of Celebrity, Influencers & Key Opinion Leaders” ”Suntem foarte mândri să avem primul

Cine va reprezenta România la Roger Hatchuel Academy în 2018?

Cine va reprezenta România la Roger Hatchuel Academy în 2018?

Georgiana Toacsen este cea care va reprezenta România la CannesLions / Roger Hatchuel Academy 2018. Ea a fost selectată în urma competiției organizate de The Alternative School for Creative Thinking la nivel național. Georgiana s-a născut în Franța unde a și trăit 11 ani. A terminat liceul Francez din București și a continuat o licență, apoi un master la FABIZ.

Jurații români la Cannes Lions 2018

Jurații români la Cannes Lions 2018

Cannes Lions România a anunțat jurații români la ediția de anul acesta a Festivalului Cannes Lions. Andreea Grigorean (Publicis) va evalua în categoria PR, Dana Bulat (United Media), la secțiunea Media, Irina Pencea (Jazz), în categoria Brand Experience, Sebastian Cătălin Olar (Mainstage), la Direct. Aceasta este ediția cu cel mai mare număr de jurați de până acum. Cei patru, care

CIRCUS, antrenament pentru Cannes Lions

CIRCUS, antrenament pentru Cannes Lions

Nu ați fost niciodată la Cannes Lions? Sau nu ați mai fost de mult? Aveți acum șansa să aflați mai multe detalii despre noutățile ediției de anul acesta deoarece Biroul Cannes Lions România lansează CIRCUS, o platformă nomadă de training și informații de ultimă generație despre ediția de anul acesta, noile categorii, oportunități pentru tineri, conținutul seminariilor, istoria celui mai

Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017

Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017

Andreea Ghenoiu, Group Creative Director al agenției independente Jazz, va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea Promo & Activation. Pe lista scurtă a propunerilor de jurați s-au mai regăsit Sebastian Olar, Publicis, și Andrei Cohn, Cohn&Jansen. Andreea Ghenoiu lucrează de peste 12 ani în publicitate și, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

Teodora Migdalovici: Cannes Lions este Anul Nou profesional

AiMEN și The Cheetos Museum, caracter și egalitate de șanse, creativitate și decizii îndrăznețe, Fearless Girl și Ladies First. Sunt câteva dintre subiectele despre care am discutat cu Teodora Migdalovici, proaspăt revenită de pe meleagurile Cannes-ului. Teodora Migdalovici este ambasador Cannes Lions în România și, în ultimii 13 ani, unul dintre cei mai energici și entuziaști promotori ai creativității din

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Patru trofee pentru Publicis România la Cannes Lions

Publicis România a obţinut patru trofee ediția de anul acesta a Cannes Lions, printre care primul Cannes Lion din România în categoria Mobile, şi trei nominalizări. Plimbă Ursul, campania premiată, a fost dezvoltată pentru ACR (Automobil Clubul Român) în urma câştigării grant-ului FIA. Aceasta a obţinut un total de patru trofee în categoriile Direct, Mobile şi Media. În categoria Direct

Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions 2017

Mihai Tranda­fir, Managing Director UM România, va reprezenta România în juriul de shortlist pentru media al Cannes Lions, ediția 2017. Mihai Trandafir are o experiență de peste 18 ani în media și un palmares impresionant: echipa pe care o conduce a fost numită în 2016 Agenția anului la Media Global în 2016, cu 7 Gold-uri, un silver, un bronz și